23 Ocak 2016 Cumartesi

Hayallerinizi Gerçekleştirme Garantisi Asla Vermiyorum!!!

Bir arkadaşım benden kendisinin benzeri amigurumi bebek halini yapmamı istedi. Ona açıklamamı şu şekilde yaptım "bu işte çok iyi olmadığımı ama elimden geldiğince yapacağımı belirttim."

O da isteklerini şu şekilde belirtti: "Pembe çoraplı ve şortlu olsun. Ayakkabıları paten şeklinde olsun. Benim gibi zayıf ve yeşil gözlü olsun, rengarenk bir bebek istiyorum"

Tamam dedim, elimden geldiğince yapayım. 

Bebek görselde görüldüğü gibi.


Ben bu bebekle arkadaşın tüm hayallerini yıkmışım... Ki ben asla sipariş üzerine çalışmıyorum. Kimsenin hayalini gerçekleştirecek melek değilim. Elimden geldiğince örüp, beğenen olunca ya veriyorum ya da karşılığında ip ve benzeri şeyler istiyorum.

Bu işi zerre para için yapmıyorum. 

Şahsı gereksizle aramızda geçen konuşma şu...
Yorumlarınızı bekliyorum.









Valla bebek şişkoysa şişko ama sipariş verirken ne istediğinizi nasıl istediğinizi lütfen ayrıntılı belirtin. Kimsenin emeğine bu şekilde davranmaya zerre hakkınız yok.

Eğer ki hayallerinizi bire bir aynı istiyorsanız bu işe eşek yüküyle para dökün ve gidin bu işi sanat olarak yapanlara sipariş verin.

Keyfim için örüyorum, stres yapmayın. Başka da ihsan istemem!!! 





Yorum Gönder