31 Mart 2014 Pazartesi

Akıllı Kadınlar :)


Akıllı Kadınlar diye ufak bir cep kitabından altını çizdiğim alıntılardan birkaçını sizlerle de paylaşayım dedim :)


"Ne yapsam eleştirileceğimi biliyordum. Ben de hiç olmazsa yapmak istediğim şeyler için eleştirileyim diye karar verdim. "
Rosalynn Carter


"Ne yazık ki iş dünyasında hala kadınlara destek olmayan kadınlar var. Ben bunlara "Fahri Erkekler" diyorum. Yani gücün ancak erkeklerin dünyasında elde edebileceğine inanan kadınlar. Kadınlar hem ekonomik hem politik bakımdan güçlü olduklarının artık farkına varmalılar. Gücünüzü başkasına vermeyin; kendiniz ve diğer kadınlar için kullanın. "
Ginger Purdy


"Bana ilerleme yolunun ne hızlı ne de kolay olduğunu öğrettiler. "
Madam Curie


"Evlilikle kariyerini nasıl bağdaştıracağını soran bir erkeğe henüz rastlamadım. "
Gloria Steinem


"İsterseniz yanlış düşünün ama lütfen düşünün. "
Doris Lessing


"Eğer inanca ve vicdanıma uygun biçimde oy kullanmayacaksam benim için senatodaki koltuğumun beş paralık değeri yoktur. "
Hatice W.Caraway


"Bir kadının, istediği dünyayı yaratmak için bir erkekten medet umması ne kadar yanlış. "
Anais Nin

Hiç yorum yok :