16 Şubat 2014 Pazar

Biri Beni Durdursun, Yoksa Kötü Olacak...

Ömrü boyunca kaç kez aşık olur insan, kaç kez sever, kaç kişiye yer açar yüreğinde? Bir kalp kaç kez göçer bir bedenden başka bir bedene?

Olivia işte bu soruların cevabını zaman çok geçtikten sonra idrak edecekti... İnatçılığı, gururu, ketumluğu, daha doğrusu onu o yapan her şey ama her şey Caleb'le olan ilişkisinin önünde aşılması güç duvarlar örüyordu.

O gün yağmurun azizliğine uğramasaydı Olivia, kader ağlarını örmeseydi, Caleb'le o müzik mağazasında karşılaşabilir miydi? Bence hayır. Hayatta her şeyin ama her şeyin bir sebebi var ve onlar tekrardan bir ilişkiye yelken açabilecekler miydi, korkusuzca, her şeyi sil baştan düzenleyerek...

Ama her şey Olivia'nın düşündüğü gibi değildi. Ellerini terleten, nefesini kesen, kötü anıların korkusuyla kalbini küt küt attıran anıları sadece kendine aitti artık Olivia'nın. Çünkü Caleb hafızasını kaybetmişti. Olivia ile ilgili tek bir anısı dahi kalmamıştı. Ve işte bunu öğrendiğinde Olivia'nın içinde bir umut ışığı peydah oldu.


Peki hafızası geri gelirse... Bütün pişmanlığıyla öfkesine yenik düşerse... Sorular, sorular, sorular... Çıldırmasına ramak vardı Oliva'nın ama Caleb... Deliler gibi sevdiği adamı bir kez daha elde edebilirdi. Bunu yapabilirdi ve bu sefer gitmesine izin vermezdi. Evet, evet bunu başarabilirdi.

Leah... Ahh o kızıl şeytan... Elime geçse saçını başını seve seve yolacağım, tüm kpss stresimi üzerine kusabileceğim kadın... Bu büyülü hafıza kaybını bile kendi lehine çevirebilecek, Olivia'yı Caleb'siz mi bırakacak? Hepsi ama hepsi Tarry Fisher'in kaleminden Fırsatçı kitabında.

Soluksuz okuyacaksınız bu kitabı. Satırdan satıra, sayfadan sayfaya atladığınız her dakika içinize aşkın her bir yoğunluğu ilmek ilmek işlenecek. Tutkuyu, nefreti, arzuyu, özlemi ve daha milyon tane duyguyu bir anda hissedecek ve bir an gelecek nefesiniz kesilecek karmaşadan.

Okurken yalnızlığıma üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. Olivia kadar derinden sevmek istedim birisini. Caleb gibi tahrik edici olmak istedim ve de saçını başını yolmak istesem de Leah kadar kararlı bir şekilde hareket etmek istedim. Bakalım okurken sen nasıl hissedeceksin :) Zaman kaybetmeden alıp, oku derim.

Kitaptan Alıntılar :)

"En sevdiğin rengi unutmak nasıl bir histi? Ya da kalbini paramparça eden kızı?"

"Kulağa çok bencilce geliyor biliyorum ama tek istediğim kendi yolumu bulabilmem için herkesin beni rahat bırakması, anlıyor musun?"

"Çok duygusal biriydi ama bunu gösteremeyecek kadar serinkanlıydı..."

"Gözlerinde bir hüzün var, belki büyük oldukları ya da hayal kırıklığına uğramış gibi uzaklara daldıkları için. Çok kırılgan oldukları kesin, ama cesurlar da çünkü her şeye meydan okurcasına bakıyorsun. Bir de, çeneni tutma biçimin. Cüretkar ve inatçısın ve hep kuzeyi gösteren küçük züppe bir burnun var. İnsanları kendinden uzak tutmak için züppe rolü yaptığını düşünüyorum."

"Mırıldanacak kadar mutluysan dünya tersine dönmüş demektir."

"Yeniden seveceğim, Olivia, senin canın ise hep acıyacak. Yaptığın şey... Kendi ellerinle değersizleştirdin. Hayatının geri kalan her gününde beni hatırlayacaksın, çünkü ben doğru kişiydim ama sen beni fırlatıp attın."

"Birini sevmek, kendini mutlu etmekten daha çok şey demektir. Onun senin olduğundan daha mutlu olmasını istemelisin."

Kitabın Adı: Fırsatçı
Kitabın Yazarı: Tarryn Fisher
Yayınevi: Aspendos


Hiç yorum yok :