23 Nisan 2013 Salı

23 Nisan, Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı


Geleceğe umutla bakan bir nesil mi yetişiyor şu an?
Yoksa...
Yoksa dogmatik değerlere bağlı, eleştirmeyen, düşünmeyen sadece körü körüne inanan bir nesil mi yetişiyor?

Bilim kurumlarının bilim öğretmekten çıktığı, vicdani özgürlüğün mahalle baskısı olduğu bir gelecek yanı başımızda, burnumuzun dibinde...

Bizse ne yapıyoruz?
Susmayı tercih ediyoruz.

Geleceğe umutla bakamıyorum ben artık.
Çocuğumun da böyle bir dünyaya gözlerini açmasını istemiyorum.

Bizi geleceğe taşıyacak olan bilimdir.
Bilim olmadan, bilimin eleştirel bakış açısı olmadan, bilimin pratikliği, doyuruculuğu olmadan bir adım ileriyi düşünmek bile istemiyorum.

Körü körüne bağlılığın meziyet sayıldığı bir tarihte Çocuk Bayramı bizim neyimize...

Egemenliğinse sadece adı var!

Yorum Gönder