5 Aralık 2012 Çarşamba

Buluştuk Biz, Çatlayın Siz


Mezuniyetti, ücretli öğretmenlikti, formasyondu, kamu personeli seçme sınavı hazırlığıydı, dershanesiydi, vizesiydi, finaliydi derken... 

Koştur koştur canım ha çıkıyor, ha çıktı derken...

Bu buluşma birazcık da olsa soluklanmamı sağladı. Buluşmayı uzun zamandır konuştuğum, canım meslektaşım Bigay ayarladı :)

Bana kocaman, kocaman bir sarılma sözü vardı. Sözünü tuttu :)

Buluşmaya gitmeden önce dersanem vardı. Koştur koştur Konak'an Alsancak'a geçtim. Efendim Doğa Cafeyi önceden biliyorum sanıyordum. Hani o yüzden biraz da rahatlıktan olsa gerek sallana sallana, etraftaki hoş hatunları kese kese, tipsiz heriflere burun kıvıra kıvıra Doğa Cafe sandığım yere girdim. Aranıyorum, taranıyorum yok. Yok yani... Üç kat cafenin dibi yarılmış da Bigay içine düşmüş, yok olmuş. Dedim olmayacak böyle. En iyisi mi ben bu çocuğu arayayım da zaman kaybı olmasın. Malum pedagojij formasyon dolayısıyla dolusuyla sınavım var. Sınavlardan dolayı harıl harıl ders çalışıyorum. Zamanım değerli.

Neyse aradım ben Bigay'ciğimi... (Bu arada telefonda ilk konuşmamız, ses tonunu falan bilmiyorum.) Açtı telefonu. Meğersem benim bildiğim cafeni harici başka bir Doğa Cafe daha varmış. Kapıda buluştuk, sarıldık, sarmaştık. Üst kata çıktık beraber. 

Cafe de cafe hani. Kapıdan girer girmez hoş bir müzik karşılıyor insanı. Konsept deseniz o biçim. Ben çok beğendim. Hani eğer arkadaşlarımla gezmeye tozmaya çıkarsam bundan sonra uğrak mekanlarımdan biri olacak gibi gözüküyor.

Neyse buluşmaya geri dönecek olursak (ki daha önce bir çok blog buluşmasına katılmış biri olarak) belirtmek isterim ki katıldığım en çok kişi sayısına sahip blog buluşmasıydı. 

Twitterdan mentionlaştığım Amorf'cuğumla tanıştım ilk olarak. Meğersem aynı üniversitede okuyormuş, aynı ortamda bulunuyormuşuz. Severdim kendisini, daha da bir sevdim görünce canlı kanlı :) Arkadaşımın bloguna ulaşmak, buluşmayla ilgili yazdığı yazıyı okumak isterseniz 
Bir de blog yazılarını uzun zamandır takip ettiğim, ara ara twitter hesabına göz süzdüğüm. Uzaktan uzaktan ilişmeden göz hapsine aldığım Evoğlanı ile tanıştım :) Aslında bu benim için çok hoş bir karşılaşma oldu. Yoğunluğumdan kim gelecek, kim gelmeyecek hiç bir fikrim yoktu, bende yalan yok. Efendim onunla da muhabbetimiz; yaa ben seni birilerine benzetiyorum ama kime demesiyle Asena'ya benzetme de kime benzetirsen benzet cümlemle sonuçlandı. Benzettiği kişinin fotoğrafını tez elden bana iletmesini Evoğlanından beklemedeyim efendim :) Buluşmayla ilgili Evoğlanının da yazdıklarına bir göz gezdirmek isterseniz 

Onebuneşune'yi ilk gördüğümde anaaaa minnacık, miniminnacık bir güzellik var masada dedim içimden. Hani deriz ya bebek surat, hani derler ya sempatik, hani derler ya uuuffff o ne lan. İşte aynen öyle bir şey. Onunla da aynı üniversitedeymişiz. Tanıştığıma sevindirik oldum. Ha bir de gider ayak "Yaw allasen senin yaşın kaç çocuğum" dedim. Aldığım cevapla da küçççük dilimi yuttum. Bir insan yaşından bu kadar küçük gösteremez. Sanırım Onebuneşune'yi 40lı yaşlardayken 20 falan sanırım ben.

Gaynotdefteri'nin gözlerinden kendimi alamadım. Ben ki renkli gözden nefret eden bir varlığım, ben ki kara kaş, kara göz abi yaeeeeğ diyen hatunum. Gaynotdefteri tüm büyük konuşmalarımı bana bir lokmada yedirdi. O nasıl güzel gözlerdir arkideş ya, o nasıl buğulu bakışlardır kardişim ya. İnsanın erkek olası geliyor :( Ha bir de ben o gece söylemeyi unuttum. Gaynotdefteri'nin de ara ara yazılarını okuyordum ben. Takipçilerin arasına bakarsan yüzünde kan bulunan bir anime var :) 

Günışığı... Günışığı'nın boyuna, ince fiziğine, giydiği v yaka trikoya baktım, baktım, baktım. Ağzımdan karşısında bir kaç cümle kuracak dermanı bulamadım. Sanat dediler kaldım, afalladım. İmrendim. İmrendim. Günışığı ben de senin kadar zayıf olmak istiyorum. Bana yardım eder misin 
:(


Bir de kaşlarını kaldırma diyen çiftimiz vardı. İçinizdekigay ile Homorexia sizinle de tanışmak güzeldi. Sonradan gelen şirin arkadaşınızdan gözlerimi alabilseydim, sizinle de ilgilenecek zamanı bulabilirdim diye düşünüyorum.

Bir de Evoğlanı ile gelen Chal Chene vardı. Onunla hiç muhabbet edemedik. Çok sessizdi. Ben de sessizdim ama o benden bin kat daha sessizdi. Gözleriyle ara ara etrafı süzdü. Sonra telefonuna döndü. Giderken bir kucak dolusu sarılayım bari dedim ve sarıldım.

Atladığım birileri varsa affola :)

Kısacık da olsa harika bir saat geçirdim. Hepinizle de tanışmak benim için büyük bir zevkti. Umarım devamı gelir. 

15 yorum :

fatih amorf dedi ki...

iillkk ben yaziciimm... öncelikle böyle kısa yazabilme özelliğine salya akıttım fena şekilde. sonrasında da benim için uygun gördüğün şarkınun adını bi zahmet plss ;) Madem aynı kampüsteyik bi öğrenci usulü cafede pineklemecedir, langırttır, tavladır yapsak mı ki ne :)

1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız dedi ki...

güzel bir buluşma sonra güzel bir post olmuş herkesi incelemeye aldım benden söylemesi ;)

Leithy Cat dedi ki...

İlk şarkı Boyce Avenue'den Fast Cars , Kina Grannis eşliğinde. Cover bir şarkı Tracy Chapman ablamızın.

İkinci şarkı Snow Patrol'den Shut Your Eyes :) Farklı bir diğer versiyonu da vardır ki o da Open Your Eyes

http://friendfeed.com/allmusicoftheworld/e809c2d0/snow-patrol-dan-shut-your-eyes-ve-open-semish yazıya ekleyecektim ama vazgeçtim.

Sonrasında senin için olan şarkıysa Jem'den Wish I http://friendfeed.com/dinlenesiseyler/ea4c85b1/jem-den-wish-i-semish-gece-iyi-geldi-bea

Sonrasındaki şarkıysa Ellie Goulding'den Be Mine, Erik Hassle eşliğinde :)

http://friendfeed.com/allmusicoftheworld/adb41abc/sevilesi-dinlenesi-bir-sark-ellie-goulding-ft

En son şarkı (izleyenler bilecektir) The Walking Dead'den bir parça Wye Oak'dan Civilian.

http://friendfeed.com/allmusicoftheworld/4115a4f3/semish-gunlerdir-beni-ayakta-tutan-sark-nasl

Benim yoluna öldüğüm şarkıdır.


Leithy Cat dedi ki...

1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız teşekkür ettim :)

Leithy Cat dedi ki...

Ayrıca Amorf seve seve gelirim çağırdığında. Ha bir de langırtta pek başarılı sayılmam, iyiysen öğretivercen bana :D

BiGay dedi ki...

bu arada en sevdiğim cümle şu oldu:
belirtmek isterim ki katıldığım en çok kişi sayısına sahip blog buluşmasıydı.

yani buradan ay bu kadar kişi mi çağırabilidin diyenlere duyurulur hehe :D

bu arada ilk defa sesimi duydun eee ne düşündün o an!! ayrıca ben ilk defa konuştuğumuzu hiç düşünmemiştim bak.. sanki konuştuk diye biliyordum.. ilginç!!

Leithy Cat dedi ki...

Bigay ben seni aradım, sen beni aradın, ben seni aradım, sen beni aradın, sonra vatzapdan yazıştık. Konuşmadık :D

İkimiz de koştur koşturuz telefona bile vakit yok :P

Oyşşh ne tatlı ses didim ^^

ev oğlanı dedi ki...

yok yok asena'ya hiiiç benzetmedim. ondan kat be kat daha tatlı olduğun kesin heheh. ^^

bu tadımlık bi görüşme oldu, bi dahakine daha uzun konuşabilmek dileğiyle diyeyim. :)

Leithy Cat dedi ki...

Koşturmacasız bir zamanıma gelir umarım :)

İ.x.İ.r dedi ki...

gerçekten de çatladım,aşk olsun!!

Chal Chene dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Leithy Cat dedi ki...

Chal Chene biraz öyle oldu ama ilerki buluşmalarda umarım daha uzun soluklu olur :)

Leithy Cat dedi ki...

i.x.i.r koş gellll sen dee yahu :)

Hakan YÜRÜK dedi ki...

Bukadar Güzel insanın Bir arada toplanması ayrı hoş.. Ve Müzikler Tek kelime İle mükemmeller...

HEPİNİZİN YÜREğİNE SAğLIK :))))

Hakan YÜRÜK dedi ki...

Adele nin şarkısını birde bu geçten dinleyin istedim ;)

http://www.youtube.com/watch?v=uXgyQ4WrcBc