29 Ağustos 2012 Çarşamba

Prosecutor Princess


Kore dizilerini seviyorum.
Ne aşırı öpüşme sahneleri oluyor dizi de ne de yatakta sarmaş dolaş geçen dakikalar.
Cinsellik zerre önplanda değil.
Aileyle izlenebilir diziler çoğunlukla.

Bu dizi de Prosecutor Princess.
Oldukça eğlenceli bir dizi.

Dizinin altyazılarını kim çevirdi bilmiyorum ama göz zevkimizin benzer özellikleri taşıdığını söyleyebilirim.
Bu çeviri ve ardından gelen çevirmen yorumu beni oldukça güldürdü.

İzlemenizi tavsiye ederim :)

5 yorum :

çitlembik dedi ki...

Hahahaha yoruma ben de cok guldum, yorumlu ceviriler zaten cok hosuma gidiyo. Yeni bir kore dizisi arayisindayken cok iyi oldu ^.^

Leithy Cat dedi ki...

çitlembik eğer beğendiğin diziler varsa ben de senin tavsiyelerine açığım :)

ben çok nadiren dizi izliyorum. genelde filmlere odaklıyım ama biri önerdiğinde izlemeyi seviyorum dizileri :)

çitlembik dedi ki...

Cok fazla kore dizisi izlemedim acikcasi ama izlediklerim hep guzeldi (: secret garden'i zaten izlemissindir. My fair lady'i ben cok sevmistim (basrol erkek oyuncuyu cok sevdigimden sebep de olabilir), i need romance guzeldi, hatta suan ikinci sezonu varmis onu izlicem. Ama i need romance biraz cigir acmis kore dizisi olayinda, surekli opusme sevisme muhabbetleri :/ sahne cok yok tabi fakat muhabbet bol. Son olarak gentlemans dignity izledim, o da gayet guzeldi. Tavsiye edebilirim. Bana tavsiye edilen ama hala izlemedigim diziler milyonlarca; my princess, lie to me, personal taste aklima gelenler :)

Leithy Cat dedi ki...

ben senden baya hızlıymışım o zaman :)

Secret Garden : http://bitlipirelibirminikkedi.blogspot.com/2011/03/secret-garden-2010.html

Personal Taste :
http://bitlipirelibirminikkedi.blogspot.com/2011/02/personal-taste-2010.html

I need romance :
http://bitlipirelibirminikkedi.blogspot.com/2012/06/i-need-romance.html hatta i need romance bence alışılmışın dışında olduğundan çok iyiydi, ne aşırı duygu sömürüsü vardı ne de abartı vıcık vıcık aşk

bu da dream high harika bir diziydi her yönden. hele ki müzikleri muhteşemdi:
http://bitlipirelibirminikkedi.blogspot.com/2012/01/dream-high.html

ilk izlediğim kore dizisi de http://bitlipirelibirminikkedi.blogspot.com/2011/01/mary-stayed-out-all-night-marry-me-mary.html baş roldeki hatunu sevemedim gitti ama oyunculuğuna laf edemiyorum :)

bence izlemediysen dream high derim ben sana :)

çitlembik dedi ki...

Hahaha evet yahu sen benden ondeymissin :) i need romance de kesinlikle haklisin vicik vicik abarti olmamasi cok iyiydi. o zaman dream high bu aksam baslayacagim dizi olsun :)