1 Temmuz 2012 Pazar

Another


Uzun zamandır izlediğim en iyi animelerden biri Another. 
Karakterlerin işleniş tarzı olsun, çizimler olsun, konunun derinliği olsun oldukça hoşuma gitti.
Zaten çoğunlukla seçici olduğumdan bir çok kişinin yorumunu alıp da bir animeyi izlemeye başlıyorum. 
Kaldı ki yorumlarını aldığım insanlar da benden çok daha yoğun olarak anime izlediklerinden onlara sonsuz bir güvene sahibim.

Ha bazen zevklerimizin tutmadığı ve benim yarıda bıraktığım anime serileri oluyor.
Benim önerdiklerimden de onların beğenmedikleri oluyor ama bu tavsiyeleri önemsemeyeceğim anlamına gelmez.

Neyse Another'ın konusuna gelecek olursak... Yaw bu konuyu anlatma olayını ben hiç sevmiyorum. Size niye konuyu anlatayım ki??? 
İzlemeseniz de olur yazımı okuyun yeter der gibi...

Hahaha şaka bir yana, Another içindeki porselen bebek çizimleri için bile izlenebilir.
9.sınıf öğrencileri arasında yayılan bir efsane vardır.
Sakakibarakun'sa okula yeni nakil gelen bir öğrencidir.
Yeni nakil öğrenci sınıfındaki öğrencilerin sürekli olarak bir kızı yok saydıklarını farkeder.
Yok sayılan öğrenciyle kimse konuşmuyor, kimse onla selamlaşmıyordur.
Sakakibarakun onu daha önce bir yerlerde gördüğünü anımsar ve yok sayılan öğrencimizle konuşmaya başlar.
Efsaneden habersizdir çünkü nakil öğrenci.

Onlar birbiriyle konuşmaya başlaya dursun efsane de iplerini sınıfa sarmaya başlar.
Olaylar hızla gelişir.
Burdan gerisini de anlatmayayım. 
Siz izleyiverin :)
İyi seyirler ^^





















1 yorum :

Harmony Halmeoni dedi ki...

Güzel anime, güzel yazı