9 Haziran 2012 Cumartesi

Dokunma Bana!


Natsu wo Miteita by ?????? on Grooveshark

Ormanda yolunu kaybeden Hotaru ansızın bir sesle irkilir.
Gözlerindeki yaşları silip sesin geldiği yöne odaklanır.
O da nesi?!
Ormanın en ücra köşesinde maskeli biri...
Bir insan.
Hotaru hevesle koşar, yaşasın kurtuldum, kurtuldum diye.
Ama maskeli şahıs bana sakın dokunma diye seslenir.
"Bana dokunursan yok olurum, kaybolurum"
Hotaru şaşırır, kaybolmak da nesi? Neden kaybolasın ki diye sorar...
Maskeli yani Gin ufak kıza açıklamasını yapar, Hotaru tam olarak anlamasa da anlamış gibi davranır.
İçi içine sığmıyordur çünkü ormandan kurtulup dedesinin evine gidebilecektir.
Gin seni ormanın sonuna kadar götüreyim, ordan kendin evine gidersin der Hotaruya.
Hotaru bir sevinç çığlığıyla yine Gin'in üzerine atlamaya çabalarken gelen odun darbesiyle yerine mıhlanır.

Bu hüzünlü ve kısa hikayeyi izlemenizi tavsiye ederim...
Sevginin bazen ne kadar büyük fedakarlıklar gerektirdiğini görmeniz açısından harika bir anime...

















3 yorum :

Cessie dedi ki...

Daha önce söyledim mi bilemiyorum ama blogunu çok sevdim! Ne ferah, ne iç açıcı.

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

Blogger arkadaşlarımın yardımıyla böyle bir bloga sahibim.

Çok teşekkür ederim :)

KAMİKAZE dedi ki...

Canım bende mimin var:))Bence de harika bloğun var:)