14 Mayıs 2012 Pazartesi

Google Da Olmasa Öğrenci Delirirdi...


Kim dediyse son döneminde rahat edersin aha bana onu bulun ağzını burnunu kıracağım, çatını butunu ayıracağım.
Ömrümce bu kadar stres yaşamadım ben!!!


Finallere mi çalışayım, ödevlerle mi uğraşayım, teze mi çalışayım, ne yapayım ben?!
Kendime ait iki elim, iki ayağım, iki gözüm ve de en önemlisi sadece ve sadece bir tanecik beynim var.
Amına koyayım o beynim de sikildi ödevlerle uğraşmaktan.
Gelecek derdi zaten buram buram yumurta kapı çıkış olarak sıkıştırıyor...
Formasyon desen nanay.
Sen istediğin haklarla girmiş ol üniversiteye... 
O hakların sen mezun olurken tek tek giriyor be canım götüne!!!

Bologna süreci dediler, eğitim kalitesi yükselecek dediler de ne oldu???
Sorarım size ne oldu?
Bütün yük yine öğrencinin üstünde.
Ders derte anlatılmıyor...
Ne öğreniyorsam GOOGLE sayesinde.
Google olmasaydı bu ülkenin öğrencilerinin hali ne olurdu bilemiyorum...

Az biraz daha bu bünye stresi kaldıramayacak. 
Yeter artık yeminle, yeterrrrrrrrrrrr!!!
Yüzümde sivilce kuşatması, dudaklarımda uçuk daraltması var.
Ne doğru dürüst yemek yiyebiliyorum, ne doğru dürüst uyuyabiliyorum.
Ne bu işkence!!!

Neyse kafamı dağıtmama yarayan müzikle yazıma son vereyim ben.
Dread Mar I söylüyor, Buscar en Jah
Sen bana fazla masraflısın... 
Elimden ne geldiyse yaptım...
Dırı dırı tım dıs dırı...


Hiç yorum yok :