23 Nisan 2012 Pazartesi

Adil Kullanım

Biri adil kullanım kotası mı dedi?!

Aaa o da ne deme. Net limitsiz tarifesindeysen sen de adil kullanım kotasına tabisin demektir.

Net limitsiz demek gizli saklı olan bir kotan var demektir. Sen o adil kullanım kotasını geçersen hızın kaplumbağa hızına inecek demektir.

Sanma ki o kadar hızlı kullanırken neti bir de sınırsızın tadını çıkaracaksın doya doya. Yok öyle bir dünya!!!  Öyle bir gerçekliğin olması için canım ülkemdeki altyapının da tam olması gerek. Ama yok öyle bir altyapı...

Al işte altyapı laçkalığının sonucu:


2 yorum :

Sis dedi ki...

mart ayından beri herkes aynı dertten muzdarip. bana 29 martta dedi ki ttnet 25 gb AKK yı aştınız hızınız düştü. Paket yükseltme dediler beni yaklaşık 15 tl daha fazla ve 50 gb AKK olan pakete geçirdiler. Bu ay 21 nisanda dediler ki 50 gb doldurmuşsunuz hızınız düştü.Bu arada süre kısaldı,kota arttı ve benim evdeki net kullanımım geçen aya göre daha azdı. gel de inan dedikleri kotayı gerçekten kullandığıma. Şimdi 115 liralık paketi kakalamaya çalışıyorlar. Haa bu arada vaz geçtim kardeşim iptal ettim sözleşmemi derseniz de ceza olsun diye portunuzu boşaltmıyorlar ki yeni ADSL firması bağlantı yapamasın.

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

cinnet sebebi bir durum bu ya sis... çat çut bağlantı kopuyor... bu kadar kalitesiz bir hizmet bu kadar yüksek fiyatlarla anca türkiyede kakaklanabilirdi insanlara...

tek elleşme gibi bir şey. en yaygın ttnet zaten onlarda dayıyor faturayı... hizmet berbat ama kötünün iyisi bu...