24 Ocak 2012 Salı

Dream High

Cumartesi akşamları TRT-Okul ekranlarını süsleyen Dream High dizisinin her bölümünü her haftamın cumartesi gününü tv karşısında geçirerek izlemek isterdim amma ben aceleci bir insanım. Gelemem öyle beklemeye falan. 
Bu yüzden bütün bölümlerini buldum dizinin ve şu an izliyorum. Dizi bitmek üzre.
Ergen dizisi deyip de önyargıyla yaklaşmamanızı tavsiye ederim. Çünkü dizide işlenen konular oldukça sağlam. İnsani ilişkilerde dikkat etmediğimiz şeyleri gözümüze sokmak yerine yaşanılanlardan ders alınması gerektiğini gösteriyor.
Müzikler de cabası. Performanslar çok sağlam. Sesler harika. 
İnsanlara yardımcı olunduğunda, onlara başlamaları için ufak da olsa bir fırsat tanındığında neler yapabileceklerine şahit oluyoruz bu dizide.
İmkansız diye bir şey yoktur, başaramam, yapamam diyen birey vardır. 
İnsanlar kendi hayatlarına kendileri engelleri koyarlar. 
Kendi çevresine kendi örer duvarı insan.

Gelelim dizide en sevdiğim şarkıya :)

Dream High :)






























































5 yorum :

KAMİKAZE dedi ki...

wawww yakışıklıya bakk:)) çok beğendim!:)

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

O yakışıklıların sesleri de harika :)

Adsız dedi ki...

Yaa dream high'te oynayan jasong çok yaışıklı çok büyük hayranıyımm gerçek adı woyoung süperrr aşkım o bnm :D

nazlı nur dedi ki...

bu dizi cok super ya aslında internnetten izlicektimde internet tte hep duruo bende trt okulu izliom heraslde baya ilerde bolumler vede beklemek istemiom

Leithy Cat dedi ki...

bu dizinin birinci sezonu. ikini sezonu da bitmek üzere :)