22 Aralık 2011 Perşembe

Maskeli Balo


Hayat sanki bir maskeli balo... 
Kimsenin iç yüzünü bilemediğimiz, duygularını o anlatmadan yüzünden anlayamadığımız bir diyar... 
O maskeler çıkmadıkça herkes mutlu, herkes güzel, herkesin hayatı dört dörtlük.
 Oysa ki hepimizin içinde ne fırtınalar kopuyor...
Anlatamadıklarımız var...
Kelimelere döküp cümleleştiremediklerimiz var...
Kırgınlıklarımız, gönül yaralarımız, uykusuz gecelerimiz, hasretliklerimiz var...
Hayır cevabının ardında sakladığımız keşkelerimiz, evet cevabının gölgesinde gizlenen pişmanlıklarımız var...
İnsanız sonuçta...
Gelişmemiş olsa da empati yeteneğimiz, anlamaya çalışmayı denesek ya birbirimizi...

5 yorum :

Kısaca Fd dedi ki...

İnsanlar en insani maskeleriyle gezmeli bence.

Rota-Miss World.. dedi ki...

çok güzel bi yazı olmuş, ellerinize sağlık..

Bi'Gay dedi ki...

hayat bir maskeli balo... kesinlikle katılıyorum.. kendim de bazsen bir maske seçiyorum o güne uygun.. sonra onunla geziyorum.. yani bunları kendimden biliyorum... üzgünüm ama haklısın.. kuzum..

Karanlık dedi ki...

Maskelerin ardında bir tanrı yatar...O tanrıyı keşfetmeden kendini dahi anlamlandırmaz insan...Kendi anlamını, Tanrısını bulamayan zaten kimseyi anlayamaz...

Junkhead dedi ki...

Güzel yazıyorsun,blogunu biraz önce keşfettim :) Normalde yazı okumayı fazla sevmem ,sıkılırım ya da açmaz beni çoğu ama seninkiler hoşuma gitti .

http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/