20 Eylül 2011 Salı

Beni Çeken Bir Yan Var

Kore'nin müzik gruplarının beni çeken bir yanı var deyip duruyordum bir ara, çeken yanlarının ne olduğunu buldum. Kesinlikle eğlenceliler, aşırı eğlenceliler. Ya da davulun sesi uzaktan hoş geliyor ve ben bir kaç kare fotoğraf yüzünden eğlenceli olduklarını düşünüyorum. Amma velakin bizim müzik gruplarının albüm fotoğraflarına baktıkça içim kararırken, Koreli müzik gruplarının fotoğraflarına bakarken eğleniyorum ben.

Örnek görmek isterseniz de size B2ST grubunun iki fotoğrafını sunayım efendim. İşte karşınızdalar :)



Şarkılarından da bir örnek verecek olursam, tabiki de Fiction olur örneğim :)

İyi dinlemeler ^^


5 yorum :

Aslısın dedi ki...

dans edesim geldi sallana sallana, elimde bira.

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

k-pop candır :)

Lazanya dedi ki...

aaa bende bayıldım :D

Ayşe Nur dedi ki...

Beast-Fiction iyidir,güzeldir,hoştur. :)
Dinleyipte bıkmadığım şarkıdır vs. :)

babasının turşusu eylül dedi ki...

Bu Koreli müzik gruplarıyla ilk karşılaştığımda komik demiştim ama artık ne zaman hareketli bir şeyler dinlemek istesem hemen onlara koşuyorum :)
Gerçekten eğlenceliler :)