6 Ağustos 2011 Cumartesi

Anneme Funk By Karriem

Barış Manço'dan Ersen'e, Feridun Hürel'den Melike Demirdağ'a kadar bir çok sanatçıyı bulabileceğiniz bir remixler zinciri Anneme Funky :)


Bir arkadaşımın paylaşımı sayesinde dinleyebildim bu güzel şarkıları. Tamam normal hallerini zaten biliyor ve dinliyordum ama böyle arka arkaya bu kadar iyi bir sıralamayla dinleyeceğim hiç aklıma gelmezdi.


Ben kötü kaderin sahibi değilim
Vefasız yarin kurbanı oldum. 
Ne suçum günahım vardı tanrım
Bütün dertlerin durağı oldum. 


Ekin ektim çöllere de biçtirmedim ellere,
Dünya dolu yar olsa da alacağım bir tane.

Şarkı listesini vermem gerekirse de:

Barış Manço – Çıt çıt çedene
Barıç Manço – Alla beni pulla beni
Cahit Oben & Esin Engin Orkestrası – Ala gözlerini sevdim dilber
Barış Manço – Kol bastı
Ersen – Metelik
Barış Manço – KervanBarış Manço – Eğri büğrü
Selda – Yaylalar
Emin Fındıkoğlu – Çeçen kızı
Feridun Hürel – Bir sevmek bin defa ölmek
Kamuran akkor – Falcı
Alpay – Gönüllerde bahar
Melike demirdağ – Hadi canım sende
Disco Türkü – Aman hey aman of
Mustafa Özkent ve Orkestrası – Dolana dolana
Musatafa Özkent ve Orkestrası – Çarşamba
Erkut Taçkın – Sevmek istiyorum
Feridun Hürel – Üzülmeye değmez hayat
3 Hürel – Anadolu dansı
Karriem Diggins – Ofsayt



Ekşide yazılanları okumak isterseniz HAYATIN İÇİNDEN LİNK!


Veeee en önemlisi şarkıları dinlemeniz için HAYATIN TAAA İÇİNDEN LİNK!


Haydi size iyi dinlemeler ^^



Hiç yorum yok :