14 Temmuz 2011 Perşembe

Muziconla Blog'a Müzik Eklemek

Blogda yorumlarda sürekli karşılaştığım bir soru, muzicon yardımıyla yazdığın yazılara nasıl müzik ekliyorsun.
Biri gelip bununla ilgili bir yazı yazsan süper olur falan demeseydi beni öldür allah aklıma böyle bir yazı yazmak gelmezdi. 
Ne bileyim ben yapabiliyorum ya herkes de yapabiliyormuş gibi geliyor...
Sanırım bildiklerimi paylaşmak konusunda oldukça bencilim. Üzgünüm.
Neyse gelelim nasıl müzik eklediğime.
Ha unutmadan tek bir kişi dahi sesimle ve konuşmamla dalga geçer, eeee üüüü ünlemlerime gülerse silerim laaaannn videoyu haberiniz olsun...



Ayrıca friendfeed'de üyeliği olmayanlar, yahu ben mp3 nereden bulurum diye üzülenler için not düşeyim istedim
bee.mp3 sizin için var :)

10 yorum :

tixxie dedi ki...

cevap verdigin için sagol yükliyemiyordum muzıconsdan :D

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

herhangi bir sorun olursa mail adresim bitlipireli@gmail.com :)

GÖK-TÜRK dedi ki...

bee.mp3 bağlantısı OpenDNS ye yönlendiriyor...Ama siteyi buldum güzelmiş eline sağlık ;)

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

sağolasın uyardığın için :) düzelttim. bir de videoya baktım da birinin profilde geziyormuşum orda başlamışım video çekimine :D allam rezillikte son noktayım ben :D

GÖK-TÜRK dedi ki...

Bu video ekran görüntüsü için hangi programı kullanıyorsun :)

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

secren record sitesi sağolsun :) burda http://www.screenr.com/

...Çalıkuşu... dedi ki...

Teş ederim :) çok makbule geçti, benim gibi bir teknoloji acemisi bile yapabildiyse herkes yapabilir ;)

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

yararı olduysa ne mutlu bana :)

Enes Yaman dedi ki...

Güzel paylaşım. Eline saglık :)

Yeni Blog açtım gaiba deneyimlerine ihtiyacım olcak ;)

Buda Benim Blogum

http://felsefidusunceler.blogspot.com/

Leithy Cat dedi ki...

takibe aldım :)