14 Temmuz 2011 Perşembe

Bazen Aşkla Biter...

Bazen aşkla biter, bazen acıyla...
Paylaşılanlar kalır geride hatıra! 
Unutulmaya mahkumdur ayrılıktan sonra hissedilen duygular...
Kabuk bağlar bir zaman sonra, zamanın acımasıyla yaralar...
Şarkının sözleri canımı yakıyor...
Gidesim var buralardan, onu hatırlatan herşeyden uzaklaşasım var...
Kokusu... Burnum da sızlıyor.
Dokunuşu, tenimde bir ürperti artık.
Sevdiğimi hissediyorum hala...
NE ACI!!!


You’d know how the time flies. 
Only yesterday was the time of our lives. 
We were born and raised in a summery haze. 
Bound by the surprise of our glory days.
...
Nothing compares, no worries or cares. 
Regret’s and mistakes they’re memories made. 
Who would have known how bittersweet this would taste?
...

10 yorum :

Lütfi MUTLUER dedi ki...

Bir sorun mu var?

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

gibi gibi... düşünüyorum sadece.

Benay G. dedi ki...

Düşünürüm ben de arada ama fazla da düşünmemek lazım..

Adsız dedi ki...

muzıcons la bir türlü denememe ragmen bloguma şarkı yüklemeyi beceremedim benim gibi bir çok kişide eminim merak ediyordur acaba bununla ilgilide bir yazı yazar mısın?

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

Adsız en kısa sürede yazayım :) bir çok soran oldu ama hiç daha önce aklıma öyle bir yazı yazmak gelmemişti.

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

adsız buyur bakalım istediğin şeyi anlattım burada:

http://bitlipirelibirminikkedi.blogspot.com/2011/07/muziconla-bloga-muzik-eklemek.html

Lütfi MUTLUER dedi ki...

merak ettim ... :/

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

sildiğim yorumu mu?

Lütfi MUTLUER dedi ki...

evet