25 Mayıs 2011 Çarşamba

Duydunuz Mu?


Penguen Kapak

9 yorum :

@ysun dedi ki...

Süpermiş :)))))

Asortik Krep dedi ki...

Yakında duyamayacağız,yasaklar yüzünden..Üç çocuk yapıp, bir erkeğin bizi imam nikahına almasını bekleyip, HES'lerden suları kesik evlerimizde oturup aynen bu tabloda olduğu gibi bekleyeceğiz hakkımızda verilen kararları.

GÖK-TÜRK dedi ki...

Hakikaten güzelmiş :)

mefisto dedi ki...

ahahah :D sesli güldüm. çok iyi olmuş, çok da güzel iyi olmuş :D

tarih84 dedi ki...

hahaha:)) şahane:)

wastrel dedi ki...

that cartoon artist is amazing.

Bery dedi ki...

hmm. duymuş olduk.

bu arada naber? :)

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

Bery hoşgeldin :) iyidir ya ne olsun finallerle boğuşuyorum. yazılarını okuyan, yorumlarınla mükafatlandırılanlar cennetlik mi ne oluyormuş :)) Ee senden ne habar? hiç bir yerde yoksun.

Bery dedi ki...

o cennetlik olayı nereden çıktı şimdi? :) bende iyiyim. girmiyorum pek. friendfeed'den twitter'dan sildim kendimi. bazen geri dönmek istiyorum ama vazgeçiyorum sonra. bloguma da son zamanlarda yazasımn var çok. yazarım arada bir şeyler işte :)

finallerinde başarılar diliyorum :)