16 Nisan 2011 Cumartesi

Nomu Nomu Nomu Chua!


My girl friend is a Gumiho dizisi aracılığıyla keşfettim Shin Min Ah'ı... Ve o nomu nomu nomu chua deyişine hayran oldum:)

Çok güzel bir fiziği var... Hatta kıskanılası, imrenilesi bir fiziği var... Oyunculuğuna da tek kelime laf ettirmem. Yaptığı işin hakkını çok iyi veriyor.

Dizinin ostleri de oldukça kaliteli, dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim, dinlemeyeni de ıslak odunla döverim... Hatta en beğendiğim parçayı da paylaşayım. 
Fox rain :)
(gifin altındadır şarkı efenim.)

Bu sevimli hatunumuzun seksi bir kaç fotoğrafıyla yazımıza bir son verelim değil mi :)










2 yorum :

kamikaze dedi ki...

şarkıyı dinliyorumm canım bayıldımm:) kendiside pek şeker:))

babasının turşusu eylül dedi ki...

Beni bu yazıya yönlendirmen çok iyi oldu :) Bir ara bunu okumuştum "ıslak odun"dan hatırlıyorum :D Ama sanırım o zaman Gumiho'dan da Shin Min Ah'dan da habersizmişim hehe :D