15 Nisan 2011 Cuma

Finding Mr. Destiny (2010) - 김종욱 찾기


Son sınavımın üstüne bir bardak soğuk su içecek olmama rağmen, yaşasın sınavsız geçecek olan günler!!!
Nasıl bir üç haftaydı öyle...
Dudağımdaki uçuk katsayısı bir ergenin yüzündeki sivilce adedinden bile daha fazla şu an...

Doğru dürüst yemek yiyemiyordum beee... Kilo vermiş olmama sevineyim mi? Nasıl sevineceğim kilo vermiş olmaya... Zaten sıskalıktan iskeletor tadında geziyorum... Hadi sevindim diyelim, kilo verince enerjik bir cadıya dönüşmüyorum ki ben... Ölmeşik ölmeşik gezdim koca üç hafta boyunca...
Hani tanımasa etrafımdakiler beni, biri öldü de yasını tutuyor gariban diyecekler...

Neyse sınavsız geçecek günlerin sezonunu güzel bir filmle dün gece yarısı açmış bulunmaktayım... Filmin adı mı ne???

Finding Mr. Destiny (2010) - 김종욱 찾기


Ne yalan söyleyeyim dolusuyla yorum okudum film hakkında amma velakin beklentilerim yerle bir oldu izledikten sonra...
Benim kader anlayışım yok... Hiç bir zamanda kadere inanmadım. Aşkın peşinden gitmemek, elbet bir gün karşılaşırsak sen benim kaderimde varsındır demek, beni bozar... Ben bu gibi yalanlarla avutamam kendimi. Korkaklıkmış gibi geliyor bu bana...

Yine de sizinle filmden kareleri paylaşayım.




1 yorum :

kamikaze dedi ki...

canımm gözün aydın:) inşallah beklediğinden daha yüksek olur notların:) dilersek olur bence:)

bundan sonra daha çok yazını bekliyoruz:)) kızlarağası'na da gidelimm:) sana kahve ısmarlimm^^

film de güzel gibi.çoook öptüm canım.