7 Şubat 2011 Pazartesi

Saybia - The One For You


Müziksiz yaşayamam diyenlerden misin sen de benim gibi? Her gün yeni bir şeyler dinleme arsuzunda mısın? Arada bir hiç sebebsiz ufacık bir tınıda şartellerin atıyor mu? Eskiye dalıp bugünü unutuyor musun? Hüzünlü bir şarkıda ağlıyor musun? Yalnızlık canını yakıyor mu? Yastığına sarılıp uyur musun, hüzününe ortak olsun diye bazı geceler? Gökyüzüne baktığında bir melodi dolanır mı diline?

Dinle derim bunu :) 
Sabahtan beri zombi gibiyim.
İntihar etcem lannn ben diye tutturma ama emi!!!


4 yorum :

eLmyra dedi ki...

bu aralar hiç sebepsiz ufacık bir tınıda şartellerim atıyor, eskiye dalıyorum, hüzünlü olmasa bile şarkılar ağlıyorum, yalnızlık çok boktan, yastığım hep kucağımda. şarkı da cuk yani! :)

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

bir de benim gibi yalnızlığı kendin seçtiysen daha bir zor... :(

eLmyra dedi ki...

yalnızlığı kendim seçmiş olsam "sen istedin bunu" diye geçiştirmeye çalışırdım ama yalnızlığa itilmiş olmak daha da koyuyo bu aralar :(

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

uyy asma suratını ya. keşke elimden bir şey gelebilse...