5 Şubat 2011 Cumartesi

Personal Taste /개인의 취향 (2010)



Bu seferki dizimizin senaryosu oldukça orjinal.
Bu diziye başlama sebebim de zaten dizi hakkında yazıları okuduğumda verilen farklı tepkilerdi.

Aslında Jeon Jin Ho normal bir erkek fakat yanlış anlaşılmalarla, Park Kae İn onun gay olduğuna düşünmeye başlıyor. 
Jeon Jin Ho ömrünü kaybettiklerini kazanmak için çabalayarak geçiren ve kadınların duygularını çok iyi anlayan bir şahsiyet. Park Kae İn'se Jeon Jin Ho'nun aksine oldukça doğal, hırstan uzak, basit ama eğlenceli bir hayatı benimsemiş kendi halinde safça bir hatunumuz.

Diziyi izlemeye daha dün başlamış olmamla birlikte 11.bölümde olduğumu söylemek isterim. Ha bitti ha bitiyor zaten.
Kala kala 5bölüm kaldı geriye.
Şu ana kadar bütün bölümleri hiç sıkılmadan izledim.
Umarım siz de severek izlersiniz.
Dizinin ostlerinden üçüne yukarı da yer verdim.
Bir kaç tane de eğlenceli kare sunuyorum.

Adı: 개인의 취향 / Kaeinui Chwihyang
Diğer Adı: Personal Preference / Personal Taste
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm: 16
Kanal: MBC
Yayın Tarihi: 2010-Mart 31
Yayınlanan Gün: Çarşamba ve Perşembe 21:55
Yönetmen: Son Hyung Suk (손형석)
Yazar: Park Hye Kyung (박혜경)
(Lee Sae In'in "Personal Preference" adlı kıtabından uyarlanmıştır)






9 yorum :

Sliwer dedi ki...

Arkadaşlarım bunu izliyor şu sıralar. Çok övmüşlerdi, ben de izlemeye başlasam iyi olacak galiba :D

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

eğlecenli zaman geçirmemi sağlıyor. tatilin sıkıcı hafasını unutturdu bana.

Nabrut Ve Biz dedi ki...

şimdi playfull kiss'i izliyorum(izledin mi bilmiyorum)bunu da şimdiden indirmeye başlayım.bir kaç kişi daha tavsiye etmişti.bakalım?

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

duydum bir çok kişi kesinlikle izlemelisin diyor ama daha izlemek nasip olmadı :D elimde bir kaç tane tam sezon dizi var onlar bitince playfull kiss'i de izlerim inşallah :)

mis gibi dedi ki...

Playfull kiss'ş de edindim çok şükür derken bir de bu mu çıktı :D

Coffee Prince'ye başladım ve fena sardı. Sonra Playfull Kiss yapasım var da bunu da aklıma soktun yahu ^^

Ce-Nedra dedi ki...

ya ben de bu kore dizilerine yeni aşina oldum, çok da eğlenceli buldum ama arkadaşlar siz netten mi seyrediyorsunuz ya da dizileri nerden ediniyorsunuz acaba?

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

Ce-Nedra ben bu konuda torrent sitelerini kullanıp arşiv yaptığımdan sana pek yardımım dokunmaz ama online izleyen çok fazla arkadaşım var onların blog adreslerini vereyim sana onlara da bir sor olur mu?
http://pudratozu.blogspot.com/
http://isfendan.blogspot.com/
http://nabrutvebiz.blogspot.com/

_SessiZ_ dedi ki...

Kore dizileriyle özellikle ilgilenen biri olarak www.yeppudaa.com adresini öneriyorum. Uzakdoğu üzerine bir site. Dizi ve filmleri online izleyebiliyorsunuz. İndirip arşiv yapabiliyorsunuz. Dizi-film müzikleri, resimleri her şey mevcut. Ortamı çok güzel bir site.

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

teşekkürler sessiz :) ilk zamanlarda bilmiyordum yeppudayı ama artık biliyorum. hem facebook sayfasını da biliyorum. sağolasın tekrardan.