11 Şubat 2011 Cuma

Lisbeth Salander Ya Da Gerçek Adıyla Noomi Rapace

Noomi Rapace Ejderha Dövmeli Kızda oynadığı Lisbeth Salander karakteriyle gönlüme taht kuran kadın.
Kitaptaki karakteri bire bir yansıtabilmiş filmde. 
Normalde kitaptan beyaz perdeye aktarılan hiç bir filmi beğendiğim olmamıştı bugüne kadar.
Çoğu film uyarlaması bende derin hayal kırıklıklarına neden olmuştu.
Ta ki Ejderha Dövmeli Kız'a kadar...
Serinin üçüncü kitabı Arı Kovanına Çomak Sokan Kız raflarda yeni yeni yerini almaya başladı.
Ama ben filmini bile izledim :)
Öyle bir açlığım varmış yani.
Serinin ilk iki kitabını okumuş bulunmaktayım ama serinin beyaz perdeye uyarlanan üç filminin üçünü de ağzım açık salyalarım akarak izledim.
Benden tam not aldı üç film de.
Şiddetle tavsiye ediyorum filmleri izlemenizi.
Yok ben izlemem derseniz şiddet kısmı devreye girecek ve sizi ıslak odunla döveceğim...
Şaka şaka...
Ama siz yine de izleyin.






1 yorum :

SirEvo dedi ki...

Müthiş bir oyunculuk gerçekten. Zaten hemen Hollywood'un radarına takıldı, bol bol izleriz artık amerikan filmlerinde.

Serinin 3 filmini de izleyen biri olarak ilk filmin yerinin ayrı olduğunu söyleyebilirim. Upuzun süresine rağmen hiç sıkmayan, gizemiyle, finaliyle, senaryosuyla her şeyiyle müthiş bir film. Mutlaka izlenmelidir.