22 Ocak 2011 Cumartesi

Mary Stayed Out All Night / Marry Me, Mary! / 매리는 외박중 / 2010


Ve yine yeniden bir Kore dizisi daha :)
Dün bütün gün oturdum ve 8 bölümünü izleyebildim :(
Asosyallik zor...
Her neyse... Dizi Kore'de çok fazla tutulmamış olsa da ben çok beğendim.
Hele dizinin müzikleri bir harika.
(yukarıdan dinleyebilirsiniz favorimi)
16bölümlük kısa bir seri.
Marry çok saf ve bir o kadar temiz kalpli bir kızcağızımız, babasının borçları yüzünden evlendirilmek zorunda.
Kendini nasıl kurtarabileceğini bile bilmeden bir anlaşma imzalamak durumunda.
Gerisini izlerseniz, öğrenirsiniz :)
Hadi bana iyi seyirler.

6 yorum :

B.G. dedi ki...

hımm.. aklımın bir kenarına yazdım bu diziyi.. şarkı hoşmuş :)

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

yaz yaz :)ama çok büyük beklentilerle izleme :) zaman geçirmek için izlenir anca.

Belatrix dedi ki...

ben bunu izledim harika o güzel babacıgından bir laf mae ri ye ;
hep o rokçıyla takılıyon biraz da öbürüyle takıl :D

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

sonunu çok merak ediyorum 6 bölüm falan kaldı. bu gece biter gibi. heyecan yaptım valla :)

Belatrix dedi ki...

ya birde ben korede tutmadıgını ögrenince çok üzüldüm :s kardeşimde çok seviyor ama ona göre 7.bölüme kadar çok orjinalmiş sonra iyice shoujoya baglamışlar :D

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

14.bölümdeyim iki bölüm kaldı. Sonlara doğru gerçektende böyle bir masum aşk, kıskançlık, yanlış anlamalardan başka bir şey yok...