25 Haziran 2012 Pazartesi

Speedy Scandal İzlenmesi Gereken Bir Film



Gün geçmiyor ki ben bir Kore yapımı film izlemeyeyim.
Hani öyle seçmece de yapmıyorum, en beğenilenleri izleyeyim diye.
Adamlar beni tam can evimden vurmayı başarıyor.
Hele ki soundtracklerine bayılıyorum.
Mp3üm doldu taştı resmen.
Bir de benim yakışıklı anlayışım allak bullak oldu sayelerinde.
Neyse bugünkü filmimiz Speedy Scandal :)
Bir dedemiz var pek ünlü değil ama çok ünkü olduğunu sanıyor.
Bir radyo programında başlıyor herşey.


Bir çok sitede filmin adı Speed Scandal diye geçiyor ama benim nacizane görüşüm, Hancinema'ya ve AsiaTorrent'e inanmaktan yana.
Bu yüzden Speedy Scandal yazmayı tercih ettim başlığa.
Ayrıca yukarıdaki şarkıda filmden :)
Eğer ostleri indirmek isterseniz bu şarkının adı  아마도 그건 bu :)
Dinlerken kendimden geçiyorum resmen.
Çok salak saçma şeyler yazdım farkındayım. Hani bu filmin oyuncu adları,hani konusu falan demeyin.
Arayan mevlasını da bulur belasını da.
Merak eden arayacaktır zaten benim yazmama gerek duymadan da bulacaktır.















5 yorum :

SirEvo dedi ki...

Epeydir duruyordu harddiske. İlk fırsatta izleyelim o zaman. :)

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

izle izle =) dedeyi boğmak istedim ben film boyunca. mendebur herif :| arghhhh.

Nabrut Ve Biz dedi ki...

benimde yakışıklı anlayışım değişti:) yakışıklılık eşittir sevimlilik oldu:)

Bahar dedi ki...

Bu yazıyı okuduktan hemen sonra, yani dün, filmi izledim. Dünden beri seni arıyorum. Nerede okuduğumu bir türlü bulamadım. Filme bayıldım. Harikaydı. Çok teşekkürler.

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

yazım filmi izlemeni sağladıysa ne mutlu o zaman bana :)