25 Haziran 2012 Pazartesi

The Relation of Face, Mind and Love / 내 눈에 콩깍지 (2009)

Sanırım bende Güney Kore'nin duygusal-komedi türündeki filmleri bağımlılık yarattı. Bir gün geçmesin ki ben bir duygusal komedi izlemeden. 

Farklı bir film açtım dün gece, izleyeyim diye... Ama nafile filmin ilk on beş dakikasından sonra uyuklamaya başladığımı farkedince daha önce film müziğine denk geldiğim filmi izlemeye karar verdim "The Relation of Face, Mind and Love / 내 눈에 콩깍지 (2009) "

İyi de yapmışım bundan eminim =)

Az biraz filmde kendimi buldum çünkü ben de çirkinim o kız kadar. Etrafımda dış görünüşe o kadar çok önem veren insan varki... Genelde kendimi eksik ve bir o kadar özgüvensiz hissediyorum bu durumda. Bakımla makyajın karıştırıldığı bir şehirde doğal güzelliğin yok sayıldığı gerçeğiyle çok zaman önce tanıştım. Bu durumdan gocunmuyorum aksine, kendimi beğendirmek gibi bir dertten kurtulmuş olduğum için çevremdeki makyaj bebeklerine minnettarım. Hiç olmazsa çevremdeki insanlar bu kız vericimi diye etrafımda değiller, lafıma sözüme geliyorlar, en başta gerçek dostluğuma geliyorlar, güvenilir bir insan olduğuma...

Nasıl diyordu Ajda Pekkan 'vitrinime değil iklimime gelenlere...

He neyse onca şey zırvaladım ama bütün yazdığım, çizdiğim şeylerin tamamı filmle alakalı dipnotlar olarak kayda geçmeli. Kısa lafın özü izleyin görün :)

Filmden kareler:






Tür: Romantik-Komedi
Yönetmen: Lee Jang-Soo
Oyuncular:
Lee Ji-Ah
Lee Dong-Hoon
Hwang Jeong-Eum
Jeon Soo-Kyeong
Hwang Bo-Ra

10 yorum :

Kısaca Fd dedi ki...

Dizilere geçme zamanın geldi senin :)

Nunuş dedi ki...

o değil de sanki çocuğu bir yerden gözüm ısırıyor:)

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

fd :) dvdleri beklemekteyim diziler için =)

nunuş nerden gözüne tanıdık geliyor hatırla bakalım :P

Nabrut Ve Biz dedi ki...

film çok güzeldi hakikaten ama oppası da ayrı:)

Adsız dedi ki...

What light of day isn't today?

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.