19 Aralık 2010 Pazar

Git Kendini İmha Et! Sen Bu Dünyadaki En Zararlı Varlıksın

Bazen gülüyorum etrafımdakilere. Bence üniversiteye öğrenciyi sınavla değil IQ testiyle almalılar. Daha monitörün nerden açıldığını bilmeyen hatunlar, gelip ezberledikleri üç-beş kodla yüksek not alınca ben oldum havalarına bürünüyorlar ya allahım ben orda sana geliyorum.

Teorikte harikalar yaratan insalar bile bazen gelip benim rezil notlarıma aldırmadan benden yüzlerini kızartıp yardım istiyorlar ya çok gülüyorum.


-Ayyy kediii virüz programını nasıl yüklüyorduk?

ben: Arghhhhh shit. Kuzum senin bölüm ne?

-Bilgisayarlı Matematik.

ben: Eee ne öğretiyorlar orda size?

-Program yazmayı.

ben:Başka??? İşletim sistemleri dersin de var değil mi? Hatta veri tabanı ve diller de... Daha bir çok dersin var biliyorum ben. Aynı sınıftayız kuzum yaaa. Söyletme beni şimdi.

-Şey ama ben bunu bilmek zorunda değilimki... Derste işime yaramayacak nasılsa.

ben: Höö ne diyorsun sen ya??? Herşeyi senin önüne hazır mı koyacaklar bu hayatta? Kendin araştırıp-geliştireceksin.

-Ama ben öğretmen olacağım formasyon alıyorum. Bunlar sadece ders. Beni bağlamıyor.

Ben bu laftan sonra koparım hacı, yağma yok koparım. Ben böyle bilgisiz, dersi sadece geçmek için öğrenen insandan tiksiniyorum. Gitsin kendini çöpe atsın, yaksın, assın!!! Ya gitsin kendini imha etsin!

Çocuğumu yarı cahil bir insana asla emanet etmem ben! Bir insan önce kendini geliştirebilmeli ki faydalı olsun çevresine. Sadece elindekilerle yetinen insan bir yerden sonra gelişemez. Çevreye kulaklarını tıkayıp aynı populasyon içinde mutasyon bekleyerek evrimleşmeyi bekleyen canlılardan ne farkınız kalıyor böyle yaparak???

Takın o at gözlüklerinizi gözünüze. Hayat size altın tepsiyle sunacak bilgiyi.

Yazık, üniversitede okuyorsunuz ama hala ananınızın önünüze koyduğu yemekle karnınızı doyuruyor, babanızın verdiği harçlıkla aldığınız sigarayla çevrenize hava atıyorsunuz.

Siz geleceğimizsiniz!!!

HAZIRCI BİR GELECEK!!!

Böyle bir gelecek olmaz olsun!!!

Doğru demişler yarı cahilden kork diye... Yarı cahil kulaktan duyma bilgiyle yetinir, google'a sormayı araştırma sanır, bilgisini en doğru diye pazarlarmış.

Hiç yorum yok :