26 Aralık 2010 Pazar

Çok Değilmiş

Bir arkadaşım var hiç yakın değiliz hatta doğru dürüst selamımız sabahımız yoktur tek ortak noktamız aynı okulda, aynı bölümde okuyor olmamız.

Geçen beni facebookta eklemiş. Ayıp olmasın dedim kabul ettim. Bu arada cinsiyeti yanlış anlaşılmasın hemcinsimdir kendisi.

İyi hoş gayet güzel beni online bulunca konuştu falan, msn adresimi istedi verdim. Bizim bunla dolusuyla ortak yönümüz çıktı. Aynı tarz müzikleri dinlediğimiz, aynı filmleri beğendiğimizin ayrımına vardık.

Benim bir önyargım vardı o okul birincisiydi her dönem, bense her dönem okul sonuncusu, konuşacak ne ortak noktamız olabilirdiki. Ama işin aslı astarı öyle değilmiş.

Sevindim şahsen. Şimdilerde ayrılmaz ikili gibiyiz. Bunca zamandır yana yakıla aradığım, aynı şeylere güldüğüm aynı şeyleri sevdiğim bir dost istiyorum çok mu demiştim.

Çok değilmiş.

2 yorum :

İnsan olun biraz... dedi ki...

Ne mutlu sana.

la luna bir yer dedi ki...

Ne güzel, sanal ortam (aslında sanallık dye bir şey yok ama) insanları ve ruhları yakınlaştırıyor.

sevgilerimle.