12 Aralık 2010 Pazar

Bırrr Donuyorum!

Sabah yataktan kahvaltı yapmak için bile bin bir zahmetle kalkmış olan ben, yüzünü yıkadıktan sonra kırk beş takla atan yine ben, annemi kıramadığım için birazdan alış verişe gideceğim.
Bu soğukta artık üstümü kaç kat giyinirim allah bilir.
Hele ki kafamı dahi üşütürüm korkusuyla gece yatağa bereyle giren yine ben!
Sabah az kırık, az da üşütük kafanı inşallah tamamen üşütmemişsindir laflarını kız kardeşinden duyduktan sonra kafası yoklanan yine ben =)

Nefret ediyorum soğuk havalardan.
Aaa öyle deme, bak mikroplar kırılıyor, iyidir soğuk iyidir diyenlerin kaşını gözünü patlatmak, kafalarını karpuz gibi kırmak isteyen yine ben.
Lan bendeeeeeee kansızlık var anlamıyor musunuz?
Götüm donuyor götüm!
Sobanın içinde geçiriyorum resmen kışları.
Sobasız geçen dakikalarımda ya burnum morarıyor, ya dudaklarım, ya ellerim.
Çooook zamanlar ellerimde eldiven olmasına rağmen telefona cevap verememişliğim vardır, titremekten.

Neyse kısa lafın özü bahar çabuk gelsin.
Ya da soğuklar mevsim normallerine dönsün.
Ben burnumla, kulağımla, dudağımla, ellerimle, kıçımla barışık, sıcacık bir yaşam geçirmek istiyorum!

5 yorum :

b~ dedi ki...

=) ben sıcak havada yağan kar istiyorum, tam da bu sebeplerden dolayı ..

bu arada mimlendin, beğenir de yazarsan çok sevinirim !
http://2noktayanyana.blogspot.com/2010/12/mim.html

çizer dedi ki...

aaa gece yatmadan önce bere takan biri daha vaar :) biz taaa eski evimizde bereyle gezerdik,düşün öyle bir soğuk vardı

Aslısın dedi ki...

Bütün yazdıklarının arkasındayım, her türlü şiddette katılım sağlarım. Yaz gelsin, amin.

8ex-en8 dedi ki...

bu soğukta dışarı mı çıklır ya

M.Y.S dedi ki...

soğuk iyidir iyidirrr :D hahah... şakası bi yana ben soğuğu severim ya :S