7 Kasım 2010 Pazar

Kim Bilir...

Yanlış ya da doğru bu benim düşüncelerim yargılama olur mu...

Bana öyle bir tanıttın ki kendini herhangi bir amacın yok, her hangi bir idealin yok, rüzgar nereye sen oraya, ordan oraya, yaşıyorsun hayatını...

Uyuz, disiplinli, dediğim dedik, at gözlüklü, sabit fikirli, geri kafalı bir insan değilim. Asla da olmadım, ama her zaman belirli bir amacım ve belirli bir idealim oldu. Onu kazanmak için de elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım, sınırlarımı zorladım.

Ha ben özgürlükten yanayım diyorsan, ben de özgürüm. Ha yine şöyle diyeceksin planlarının içinde boğuluyorsun nerede özgürlük? Bu da benim hayatım derim ki o da senin hayatın.

Ama ben senle ufak da olsa birşeyler yaşasaydım (ki daha önce yaptığım saçmalıklardan biliyorum) seni değiştirmeye çalışırdım. Bir saat de olsa, bir gün de olsa, bir ay da olsa farketmez... 

Kimse değişmek istemez, sadece fikirlerini geliştirir, genişletir. 

Ne kendimi üzeyim ne de seni üzeyim dedim çekildim. 

Kabul fazlasıyla bencilim, ama bence böylesi daha güzel :)


Kimsenin canı yanmasın istedim.


Belki de kötü ettim bilemem.


Aha işte bu kadar. 

3 yorum :

Kısaca Fd dedi ki...

kendini geliştirmeye devam et.Başkası gibi olma çünkü.Bu dünyaya başkası gibi olman için gelmedin.Kendin olman için.Düşünmen.karşılaştırman.gerçeği anlamaya çalışman için gönderildin.Şahit olman için.Başkaları gibi olmaya çalışanlar en fazla başkası gibi olabilirler.Sen bunu yapma.yapmıyorsun zaten.yapmamaya devam et.

la luna bir yer dedi ki...

yazı samimi oldu.
bir iç dökümüyse bu kendini iyi tanımışsın.
şüpheyse,daha da şüpheleneceksin.
emin olamamak şüphelendirir.

ama hiçbir zaman şüpheden ve kararlılıktan kurtulmaya çalışmamak lazım.

Profösör dedi ki...

Yukarıdaki fotoeraf çok anlamlı. Bir el kafes, bir el kuş. İnsanoğlu hem özgürlüğü yaşıyor, hem de tutukluğu..