3 Kasım 2010 Çarşamba

Canım Sıkkın İşte!

İçim sıkılıyor blog. Kaşınmaktayım durduk yerde. Belamı arıyorum sanırım. 

Kendimi çok ezik hatta ucube gibi hissediyorum blog. Korkuyorum da Dean and Sam beni avlayacak... Dünya benim gibi bir ucubeden kurtulacak.

Nefes alamıyorum blog. Herşey ama herşey üstüste geliyor. Bir hatunu döveceğim o olacak. Her boka kikirdiyor. Hoşlanan ben olmasam diyeceğim bu kız bu çocuğun aşkından geberiyor. Belki de öyledir be blog. Benim gibi şansız birine bunu da müstahak görebilir hayat.

Koy götüne mantar bitsin, üç kuruşluk laf etmeye değmeyecek olanların! 

Niye bu gibi insanlar yüzünden canımı sıkıyorum be blog. Kıskanmıyorum, niye kıskanayım amma velakin sinirlerimi zıplatıyor. 

Büyük konuşmayayım ama mıç mıç sevgilileri görünceee babannemin yaptığı şeyi yapasım geliyor blog. Şöyle der babannem 'Tüüüü yazıklarım olsun, eviniz barkınız yok mu? Sokak ortasında it köpek gibi yapıyorsunuz. Yazık sizin gençliğinize, ahlakınıza!'

Ama ben böyle bir söylev çekmek derdinde değilim blog. Benim serzenişim şöyle (içimden oda): 'Olan var, olmayan var ah alıyorsunuz yarın ayrılırsanız kıçımla güleceğim'

Neyse blog ben okula gitmeliyim. Bugün etek giymek istiyordum ama annem her zamanki moral bozma seansalarından birini üzerimde uygulayınca vazgeçtim. Yine kot pantolon-tshirt ikilisine talim ediyorum anlayacağın. Ama olsun hiç olmazsa millet yaşımı anlamıyor. Hatta yeni öğrenci olduğumu sanan saftirikler çıkıyor. Oysaki kazık kadar karıyım. Okulda uzatmaları oynuyorum...

Neyse ya canım sıkkın işte!

8 yorum :

8ex-en8 dedi ki...

kimin canı sıkkın değil ki.

Kısaca Fd dedi ki...

kazık kadar diyo bide..22 Değil mi altı üstü..sıkma canını demek kolay biliyorum.Desem de çaresiz zaten.Seni anlıyorum ama.Kıskanmak değil o .Daha fazlası..nerden mi biliyorum... :))

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

kankaların en kankası aban oluyorum ben :( büyüküm senden :D bu arada hiç nette göremiom seni vizeler mi başladı yoksa fd???

8ex-en8 aynen kimi canı sıkkın değilki :(

Kısaca Fd dedi ki...

Msn aklıma bile gelmez oldu biliyo musun? Netteyim ben genelde ama okuyorum yazıyorum.Öyle yani.Online göremezsin belki ama buralardayım :) Ablacım :)

Bery dedi ki...

benim de canım sıkkın son zamanlarda. eğer ki k.çınla gülmek gibi bir durumn olursa bana da haber ver bende o şekilde gülmek istiyorum onlara. sana eşlik ederim. dediğin gibi, olan var olmayan var :/

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

bery inanmıyorum sana ya neredesin sen!

Bery dedi ki...

bloguma yazmama kararı almıştım. dayanamadım, yazmaya, saçmalamaya devam ediyorum işte (: buralardayım bundan sonra. blogunu uzun zamandır okumuyorum :( umarım çok şey kaçırmamışımdır.

özlemişim blog okumayı :(

Karanfil dedi ki...

"moral bozma seansları" evet bunu çok kişi yapıyor. :(