29 Ekim 2010 Cuma

Yağmurlu Bir Gündü Tıpkı O Gün Gibi...

Karanlık, kasvetli, can sıkıcı, iç karartıcı, yağmurlu, çamurlu,bol bulutlu, bol koşuşturmacalı bir İzmir gününden sizlere merhaba.
Dün çektiğim fotoğraflar bunlar.
Islak sıçana döndüğümü de belirtmek isterim.
İzmir'in havası kancık işte! Evden çıkarken apaydınlık, güpgüneşli bir hava vardı gökyüzünde...
Ama eve dönerken... Sel götürüyordu yokuşları, yolları.
Neyse bugün yağmur yağmadı ama bulunduğumuz yerin yokuşları bildiğin un ufak oldu, parça pinçik her yan.
Umarım belediye en kısa sürede bunları düzeltir. Amma velakin hiç umudum da yok...
Bakalım ne olacak durum.
Logarlar taşmış durumda, bir alt yolumuzda lağım patladı. Çoğu insanın evi bom bok oldu. 
Merak ediyorum bunların bedelini kim ödeyecek!!!
Su patlağı var yine bizim evin önünde aynı yerde.
Geçen patladığında insan gibi aradım su patladı dedim. 
Tamam geliyoruz efendim dediler. Ekip geldi. Arabadan bile inmediler.
Üstüne bir de beni azarladılar bu kadarcık şey için ekip mi çağırılır diye.
Siz misiniz bana bunları diyen dedim, bir gün sonra tekrar telefon ettim verdim kalayı, verdim azarı, bastım çığlığı. Siz insanlıktan anlamıyorsunuz heralde diye çemkirdim. İşiniz ne sizin dedim. 
Açıkçası ağzıma gelen herşeyi saydım döktüm.
Bir saat sonra sızıntı tamir olmuş üstü betonlaşmıştı.
Bu ülkede sesin çıkmıyorsa kıçındaki dona kadar alırlar bundan bunu öğrendim ben.
Azarlanmamak için azarlayacaksın, ezilmemek için ezeceksin.
Başka yolu yok!
Bakalım bu sefer nasıl bir tepki verecekler...
Neyse bakın işte fotoğraflara.
Ben gidip kendime bir kahve yapacağım. İsteyen yorum yazsın bir ara ısmarlarım Kızlar Ağasında.






7 yorum :

8ex-en8 dedi ki...

isim değişikliği ;)

Esmir dedi ki...

İstanbulda da hava bundan aşağı değil!şikayetler daha da katlamalı..trafik berbat, logarların bazıları patlamış, kötü ve kesif bir koku her yerde...wc lerde dahi hissediliyor!

Ammaaaaaaaaaa; şehirlerde alt yapı düzgün olsaydı hani, trafik daha sakin ve düzenli, insanlar ekonomik-sosyal açıdan da daha hallice olsalardı...o zaman bu koyu gri gökyüzü de, yağan yağmur da apayrı güzel göünürdü gözümüze...tabiat olayı der onun farklı rengini algılamaya çalışır hatta keyif bile alabilirdik!...

biz ne mi yapmalıyız görmemek duymamak ve tüm bunları yaşamamk için üzerine bir bardak sıcak bir kahve içmeliyiz:)tıpkı sizin yaptığınız gibi...afiyet olsun...

Yaşasın Cumhuriyet!!!Bayramınız kutlu olsun...

Mavi Balon dedi ki...

Al benden de o kadar bende ıslandım ama şemsiyem vardı. Gerçi o yağmurda plaj şemsiyeside olsa fark etmezdi ya neyse. Bu arada ben isterim vallaha Kızlarağasın'da bi kahve ;)

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

8exxxx-en8 orjinal ad bu :D kedi lakabını sırf bunun sonuda var diye kullanıyordum ama dayanamadım gari düzelttim.

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

mavi balon ciddi buluşalım bir gün ya :) hem güzel vakit geçirmiş oluruz.

bevren dedi ki...

Güzel fotoğraflar. Özellikle de 5. fotoğraf; bulutları çok güzel çekmişsin.

ஐ๑LeiThYcAt๑ஐ dedi ki...

teşekkürler bevren cep telefonuyla anca bu kadar oluyo =) umarım ilerde bir pro makineye kavuşurum.