5 Ekim 2010 Salı

Tüpünü De Sikeyim Topunu Da Sikeyim Yetti Yaa

Ne biçim hayat bu ya? Nereye baksam eksik, nereye uzansam yarım... Tam olan ne var hayatımda?

Acısı yalan ilişkiler, yarını eksik temeller...

Sabah kalkmışım kahvaltı yapacağım şöyle en güzelinden... Annemin cıyyak cıyyak bağırtısıyla uyanıyorum 'kardeşinnn belgelerini unutmuş koş yetiştir yoksa kaydını yapamayacakmış.' Anne ben de okula gideceğim, benim de işim gücüm var babam boşta o gitsin. Zaten cebimde beş kuruş para yok ben oraya yetişene kadar öğle tatiline girmiş olurlar o gerizekalı kızın da iş yerine geri dönmek zorunda kalır en iyisi mi kocan gitsin elleme beni diyorum... Gelmişim, geçmişim hiç bir şeyim kalmıyor sayılmadık. Nankörlüğüm de cabası!

Ne nankörlüğüm görüldüyse artık. Evin ayakçısı oldum resmen. Küçük kızlarının götünü topluyorum! En kıymetlileri o ya onların, o kurtaracak ya geleceklerini. Benden umudu kestiler nasılsa... Bir sikim olmaz benim gibisinden...

Ne koca bulup sırtlarında yük olmaktan kurtuldum, ne okul birincisi olabildim, ne okulu bitirebildim. Parazit bir hayatım onlara göre... Yokluğum daha hayırlı varlığımın yerinde...

Sabah kaçta çıktı kızın diyorum, dokuzda çıktı cevabı beni tatmin etmiyor ne yapıyormuş bu saate kadar diyorum, sevgilisiyleymiş... Eee o zaman niye onun götünü ben topluyorum!!!

Diyemiyorum bu lafı tabi, babam duyarsa küçük kıza yazık olur. Ben amele her şeyi çekerim ama o kaldırmaz daha minnacık el kadar...

Ben bilmem neyin katırı her ne olsa götürür.

Siktiğimin hayatında bir yere gelirsem bir gün (ki inşallah kısa sürede olur bu) basıp gideceğim İzmir'den ve asla ardıma bakmayacağım ne bıraktım diye!

Zaten tüp de bitmiş ben böyle işin çarkına tüküreyim! Her aksilik beni bulur!

4 yorum :

C3Moi dedi ki...

Üzülme ya ben varım senin gibi sevin şimdi :(

Maya dedi ki...

Bazen bana da böyle oluyor o anlarda hep damarıma basılan anlar...ama başlığı okuduğum da tüpün bittiğini anlayıp gülümsemedim değil:) içtenliğin kaybolmasın emi bu arada ben tarafımdan mimlendin hayırlı olsun:) http://maya-aaliyah.blogspot.com/2010/10/su-mim-dedikleri.html

Karanfil dedi ki...

Bu ne şimdi? :S
Sabah kalktım ve güzel bir kahvaltı yapayım dedim, bi baktım tüp bitmiş. :S
Telefonumda kontor yok aramaya, cebimde kuruş yok. Söve söve oturdum pc başına. Çoktandır (birkaç gündür) blog okumuyorum bi bakayım dedim ve bu yazı çıktı karşıma.
İyi saymışsın valla rahatladım biraz da olsa.

Adsız dedi ki...

Com - Celebrities Are The Stars Of Our First Fantasies. [url=http://equalarticles.info/celebrity-stolen-clips.html]equalarticles.info[/url]