21 Ekim 2010 Perşembe

My Sassy Girl (Korean)



Aslında bu kadar güzel bir film için tam olarak nasıl cümleler kurulur bilemiyorum. Aklımdan geçenleri yazmakta güçlük çekiyorum açıkçası.

Bu kadar özlem doluyken, bu kadar yakınındayken hiç bir şey yapamamak... Beni deli gibi üzerken bir de üstüne bu filmi izlediğimde gözyaşlarıma engel olamadım.

Duygu yüklü, kahka garantili bu filmde kendinizden bir parça mutlaka bulacaksınız.

Film hakkında saadece hissettiklerimi yazıyorum.

Ayrıca 2009 da yeni bir versiyonu çekildi bu filmin. Ancak orjinaliyle yarışamaz bile... Ben kesinlikle Kore versiyonunu izlemenizi tavsiye ediyorum. Her şeyin orjinalinin tadı daha bir başka oluyor çünkü.

Hata bir çok kişi benimle aynı fikirde olacakki imdb puanlarına baktığımızda yeni hali 5.9 görüyorken, orjinal hali 8.2lik bir ortalama tutturmuş. Linkleri orjinal, yeni hali.

Hatta filmden ufak repliklerle devam edeyim sözüme. İşte beni can evimden vuran cümleler:

Sanırım sen gelecekte yaşıyorsun, ben ise geçmişte kaldım!

Bir kez kendinden ödün vermeye çalış, kazanmaya değil...

Kader nedir bilir misin? Sevdiğin için, aşkın için tesadüflerden köprü inşa etmektir.

Filmden güzel karelerle sonlandırıyorum yazımı. Başka filmlerde görüşmek üzre.

4 yorum :

mor kedi dedi ki...

yazın tam ortasında izledim bu filmi ama sonbahar kokulu aslında...
harika harika harika...
görünce dayanamadım :)
hollywood versiyonuj tırnağı bile olamaz..kore filmlerini severim ama bu daha da sevilesi...

bevren dedi ki...

Defalarca izledim Kore versiyonunu. Doğrusunu söylemek gerekirse ilk izlediğim Kore filmiydi. Sonrasında birçok Kore filmi izledim ama hiçbiri bunun kadar güzel değildi. Orijinal DVDsini çok aradım ama her yerde karşıma Hollywood versiyonu çıktı :(

kişisel depresyon anları dedi ki...

Jae-young Kwak bu filmin neden amerikan versiyonunu çekmiş anlamış değilim. Bu versiyonunun başarısızlığının nedeni aslında bu adamların duygusuz olmasından kaynaklanıyor. Yada Koreliler kadar duygulu olmadıklarından diyelim. Samimi değiller yani...

Osman Aksu dedi ki...

gerçekten harika bir film kaç yıl oldu izleyeli ve hala unutmuş değilim .. geçen gün bir arkadaşımla izlemek istedim tekrar ve dvdsini kaybettiğimi farkettim sonra aramadık yer bırakmadım :) filmi özellikle ana dilinde izlemek gerek bence..