10 Ekim 2010 Pazar

MEDENİYET

Merak ediyorum gerçek yamyamlar kim! 

"Cannibal Holocaust"


Dün gece izlediğim filmden bir cümle... 
Film oldukça eski. Midesi kaldırmayabilir çoğu insanın ki benim bile şu an dudağımda kocaman bir uçuk var.
O kadar korktum yani...
Gerçek bir katliam var içinde. Her karesi insanlığınızdan, medeniyetinizden utanmanıza neden olacak.
Hatta bir an gelecek ki izlerken kendinizden tiksineceksiniz.
Kendinizi sorgulamaya dahi başlayabilirsiniz. 
Benim beynim hala bulanık sorgulamam devam etmekte açıkçası.
Düşünüyorum "Ne kadar insanım?"

4 yorum :

Profösör dedi ki...

Aynaya baktığımızda ben kimim? Ben neyijn nesiyim. diye sormanın vakti zamanı geldi mi acaba diye düşünmekten kendimi alamıyorum.

y. dedi ki...

ne tesadüf ki, daha bugün dvd dolabını düzeltirken elime alınca uzun uzun düşündüm. seyrettiğimde çok uzun süre etkisinde kalmıştım. insan tabiatı ve öğrenilmiş davranışları doğası nerede başlıyor diye iki kez düşünüyor.

y. dedi ki...

ne tesadüf ki, daha bugün dvd dolabını düzeltirken elime alınca uzun uzun düşündüm. seyrettiğimde çok uzun süre etkisinde kalmıştım. insan tabiatı ve öğrenilmiş davranışları doğası nerede başlıyor diye iki kez düşünüyor.

kişisel depresyon anları dedi ki...

asıl cani, asıl yamyamlar acaba medeni dediklerimiz mi?