20 Ekim 2010 Çarşamba

Majezik

Sanki biri daldırdı elini iç organlarımın olduğu yere :

Tuttu bağırsaklarımı halat gibi çekiyor içimden.
Tuttu midemi içinde ne var ne yok dışarıya döküyor.
Tuttu ciğerlerimi nefes alıp verişimi dinliyor, sanki ne zaman son bulacak dercesine...
Tuttu kalbimi ha bire mengenede sıkıştırıyor.
Tuttu ellerimi tırnaklarımı tek tek söküyor.

Mosmor oldu dudaklarım. Ellerim, ayaklarım buzdan kaleler, donuyorum, üşüyorum, titriyorum.

Kaç ay geçti üzerinden allahım sanki ölüyorum. Hiç bir ilaç fayda etmiyor, yaşarken yerin yedi kat altında debeleniyorum.

Çığlık atmak istiyorum, 'hayırrrrr regl olmak istemiyorummmmmmm, bu bir işkence yaşamakkkkk istemiyorum'.

Ama nafile duyan yok. Orda kimse var mı? Hııı kimse? Hiç kimse...

Ağlamak fayda etse anıra anıra ağlayacağım. Kendini sıcak tut derler, şekerli bir şeyler ye derler, yat dinlen derler... Paso bişeyler derler ancakkk faydasız, yararsız sadece zamana katlanmaya yarar bütün tavsiyeler. Günü gelince biter acısı, sızısı...

Sonra zamanı gelince tekrardan sil baştan.

Doktora gittim düzensiz bu lanet dedim, bir kaç test, ultrason falan dedi. Okeyledim. Yaptık ettik, bir halt bulamadı strestendir dedi. Hadi yaa ne tesadüf ben de aynısını düşünüyordum amma velakin düzene sokma şansımız yok mu dedim. Yaşın küçük kendiliğinden düzelir dedi...

23 yaşındayım... Hala düzelmedi. Adam akıllı bir doktora gitmek lazım. Ciddi ciddi korkuyorum...

Ey benim kötü gün dostum majezik nerdesin :(

(anasını sattığımın bloggeri fotoğraf yüklememe izin vermiyor 2gündür deli olacağım)

7 yorum :

elifin terazisi dedi ki...

Başlığı görür görmez sıkıntını anladım:((

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

çok geçmiş olsun...

zuzu* dedi ki...

geçmiş olsun canım majezik hepimizin kötü gün dostu. tanıdığım bir kaç kişi de aynı dertten yakınıyordu cevap senin doktorun verdiği gibi+evlenince geçer tarzı... umarım iyi olursun. sevgiler

M.Y.S dedi ki...

uyyy:) geçmiş olsun diyecem sadece temenni. tavsiye konusuna girmiyecem:D

herşey kötü regl felan ok ama

güzel bişey buldum bu cümlenin hakkını vermişsin :P

"bu bünye sürekli yakınma eğilimli hiç bir şeyden hazzetmiyor."

haz(z)etmek/haz(m)etmek...

karabidikim dedi ki...

Muhtemelen evlenince geçer derler evlenirsin geçmez çocuk yapıca geçer derler geçmez sanırım bu sadece menepoza girince geçecek :)

Şirvan dedi ki...

Geçmiş olsun; majezik şart.

çölde gülümseyen kızçe dedi ki...

saç kılı kadar ince bi yoldan sumo güreşçileri geçmeye çalışırsa ne beklenirki başka..dayanılmaz bi ağrı.. üstelik bu sumocuklar sıkılmadan her ay aynı girişimde bulunuyorlar..majezik zamanla vücudunda morluklar oluşturabiliyo..aylarca nereye vuruyorum ben bacağımı kolumu derken sebebi kötü gün dostu majezik çıktı. sumocuklara tek çare doğum kontrol hapı..hep düzenler hem ağrıyı keser..tabi doktor kontrolü şart..
ağrısız bir 20 kasım dileğiyle..