11 Ekim 2010 Pazartesi

Kıştan Nefret Ediyorum!

Her şeye sil baştan merhaba... Tekrardan stresli günler kapımda. Uçuk desen dünden razıymış yoluma çıkmaya... Kabuk bağlayan yaralarım tekrar kaşınmaya, tekrar kanamaya başladı. Niye bağışıklık sistemim bu kadar zayıf benim. En ufak bir darbede çöküyor bedenim.

Doktorum strese karşı çok güçsüz, çok savunmasız olduğumu söylemişti. Kansızlık da bunun üstüne eklenince korkulu günler başlıyor tabi. Bu yüzden kıştan nefret ediyorum. Aslında nefret değil bu kışın bana getirdiği eksiler hayatımı daha çekilmez, daha katlanılmaz kılıyor. Tekrar grip, tekrar idrar yolları iltihapları, tekrar uçuklar, tekrar hapşuruk krizleri, tekrar nezle, tekrar saç derisinde çatlamalar, kanamalar, ciltte yer yer yaralar kabuklanmalar... 

Hepsinin başlangıcı bağışıklık sistemi. Ne yersem yiyeyim pek fayda etmiyor. Dışardan baksan at gibi karıyım amma velakin gel de içime bak koff çürük!

Sivilceler kapladı şimdiden suratımı. Lanet olsun korkulu rüya gibi gözüküyorum. Soğuktan dudaklarım mosmor... Ellerim don tuttu. Hem de daha doğru dürüst soğumamışken havalar... 

Kışları lahana gibi gezmekten rahat hareket de edemiyorum. Kış uykusuna yatma şansım olsaydı keşke...

Lanet olsun amann yaaa...

4 yorum :

8ex-en8 dedi ki...

Kış uykusu işini düşünücem bende.

Profösör dedi ki...

Mutlaka bir grip aşısı olmalısın. Bütün kış rahat edersin.

cAt dedi ki...

pek faydasını görmedim geçen sene, hatta üstüne daha ağır geçirdim seneyi. uyuz olduydum. bu sene vurulmayacağım.bakalım ne olacak.
ayrıca tavsiyen için de teşekkürler profösör :)

vaincavalier dedi ki...

Girip aşısı olmamak konusunda haklısınız. 26 sene boyunca doğum ve astiğmat dışında hastahaneye doktora uğramadım. eheh bir de doğduğum zamanı saymazsak. İlaç asla kullanmam gözlerim ağrıdığında eugenol oranı yüksek baharat-kafein karışımı içerim. Kışı iyi geçirmek için maydonoz yiyin kök tarçın çayı için. Sıcak sıvılara karanfil karıştırın 2500 yıllık antibiyotiktir kendileri ☻

Ahah kendimi ender saraç hissettim ☻
Tabi mesaj da verelim modern tıp eyidir, güzeldir her eve lazımdır ☻☻