2 Ekim 2010 Cumartesi

Kaktüs Gibiyim! Yaklaşma!

Diken dilli bir insanım. Her lafım sağa sola batıyor. Sonra da toplamaya çalışsam da batan batmış oluyor. Boşa kürek çekiyorum.

Aman ya biraz önce kardeşimin kalbini kırdım. Ben onun kalbini kırmasaydım o benim laptopu siniriyle parçalayacaktı.

Hanfendi hem çalışıyor, hem kendi parasını kendi kazanıyor amma velakin hala üstümden geçiniyor. Kendi parasını gidip bileziğe, altına yatırmasını biliyor amma velakin iş internet oldu mu ablaa koş yetiş ver pcni!

Hayır insan gibi kullansa canım yanmayacak. Umrunda bile değil beş parasız olduğum...

Bozulsa yaptıramayacağımı biliyor. Ondan geçtim pat pat vuruyor klavyeye salak mıdır nedir ya!
Akşam akşam sinir oldum.

Hatun parası gitmesin diye kuaföre bıyık aldırmaya gitmiyor, fırça gibi çıktığındaysa o bıyıklar abla koş yetiş sen anlıyorsun bu işlerden oluyor. Amma velakin benim işim düştüğünde ben yorgunum senle uğraşamam diyor pişkin pişkin.

Geçen günde tutturmuş sevgilimin bilgisayarı daha iyi, bu dandik şeyi niye aldın diye...

Allahın malı, allahın geri zekalısı senin sevgilin çalışıyor! Ben harçlıklarımdan biriktirerek aldım bunu! Biliyorsun ne çabalarla aldığımı. Bile bile de bu laf mı denir a.q ya!

Çok sinirliyim çokkkk!

Bu kaktüs ne mi oluyor?

Bu benim dilim!

Yeni aldım. Hoş bunda da kazık yemişim. Ben aldım 5tlye yan taraftaki adam satıyormuş 1tlye!

Allam ben niye bu kadar saftiriğim :(

Ağlamak istiyorum.


7 yorum :

Profösör dedi ki...

Olur böyle şeyler. bugün pazara ben çıkmıştım. Pazarcılar bir taraftan buyur albayım ne emretmiştiniz diye beni onore ederlerken bir taraftan da çürükleri poşete atıyorlar. Bıyıksız ve sakalsızım ya, güya beni bir asker emeklisi yeruine koyarak kazıklıyorlar. Ne diyeyim. Pesss doğrusu.

Selcen dedi ki...

Amaninnnn bu ne sinir:) Aman yanınıza yaklaşmamak lazım. Ama bu kardeşler hepmi böyle ya, malesef benim de kardeşim öyle. İşlerine geldikleri gibi davranıyorlar. Aslında he diyip geçmek lazım.

Şirvan dedi ki...

Hep bir kız kardeşim olsun isterdim. Didişmek bile güzeldir sanırım.

C3Moi dedi ki...

herkes aynı aslında.

Kısaca Fd dedi ki...

Mimlendin Sem. :)

Asortik Krep dedi ki...

O çiçekler muhtemelen kuru çiçekler ve kaktüse zarar verebilirler.Yapışkan sürdükleri yerden ayırıp kaktüsü güneşe koyun ki düzelsin.

cAt dedi ki...

asortik krep gerçekten de dediğin gibiymiş. uyardığın için teşekkürler.