26 Ekim 2010 Salı

Güzel Bir Düşünce Yazısı =)

Pabuç güzel bir düşünceden yola çıkarak bu yazıyı yazmış. Ben de yazısına ufak bir yorum bıraktım. İşte yorumum:

Aslında ne kaybederim gidip söylesem içimden geçenleri... 

Cesaretim yok...

Hayat onu çıkarmışken karşıma bu şansı kaybetmek gücüme gidiyor...

Mümkün olsa şimdi sarılacağım boynuna :( ama

Nafile çabalarım, çarem kalmadı.



Bu arada dünden bugüne not: İçim dışım gazete, dergi, kitap, film, haber, belgesel ve müzik oldu. Bu beni resmen kadınsal mevzulardan uzaklaştırdı. Dedikodu yapmayı özledim, kikir kikir gülmeyi özledim... Kıçı kırık bir entel olacağım korkuyorum :(

1 yorum :

Sam Andrews dedi ki...

bazen yarın öleceğimizi düşünerek hareket etmek gerekiyor.

o kısa yorum aylar önce düşündüğüm, hissettiğim şeylerdi o yüzden yorum yapmak istedim.