4 Ekim 2010 Pazartesi

En Çok...

Kanka blogdan pas geldi efenim. Blog NAYS T!NG

Bu aralar hiç bir şey ama gerçekten hiç bir şey yazasım olmamasına rağmen FD asla kıramayacağım insanlardan biri :) Beni unutmamış olması da daha güzel bir durum :)

Aklımı unuttum. Nerede unuttuğumu biliyorum... Ama kendimi toplamam ve onu oradan gidip almam bir hayli zaman alacak gibi gözüküyor. Bu yüzden bu aralar beni biraz mazur görün lütfen.

Kendimi topladığımda (ki inşallah bu kısa bir süre sonra olur) kaldığım yerden devam edeceğim. Şu an kendi içimdeki çelişkilerle boğuşuyorum. Neyse mim konusuna geçelim efendim.

Lakabım var mı? Evet aslında reelde sıkça geçen, çok bilindik bir lakabım var ama buraya yazmanın çok da bir anlamı yok. Nasılsa burda da bir lakapla işi götürüyorum.

Son zamanlarda dilime doladığım şarkı: video

En son ne zaman neye/ kime aşık oldum? Ben narsistim.

En son okuduğum kitap/ izlediğin film?  Dün gece izledim The Secret İn Their Eyes (El Secreto De Sus Ojos) ayrıca en son okuduğum kitapsa Harlan Coben'dan Asla Vazgeçme.

Son zamanlarda en çok özlediğim: Dedem...

Bir günlüğüne ünlü (oyuncu/şarkıcı/politikacı...) biri olmana izin verilseydi kim olmak isterdin? Ünlü olması şart mı? Babamla yer değiştirmek isterdim. Bize yaşattıkları nasıl bir duygu öğrensin diye... Belki  o zaman içmekten vazgeçer, insanlığın tadına varırdı...

Yarın sabahki ilk planım: Kardeşimin formasyon kaydı için para yatırmaya gideceğim.

En sevdiğim huyum: sağlam dost.

Şu an bulunduğum durumda olmasaydım ne olurdu? Kristal kürem kırıldı :(

Okurken en zevk aldığın üç blog: Şu aralar zamanım yok hiç bir şey okumuyorum dersem yalan olmaz.

3 yorum :

Kısaca Fd dedi ki...

Teşekkürler Cat :)

C3Moi dedi ki...

Kardeşinin mi?

cAt dedi ki...

c3Moi kardeşimle aynı bölüm öğrencisiyiz :D ben eziğin notları yetmezken hatta ve hatta mezun olması gerekirken hala okumaktayken kardeşim hem mezun oldu hem formasyona hak kazandı hem de az bir zaman sonra evlenecek :D anlayacağın abla ezik, kardeş süperwoman....