21 Ekim 2010 Perşembe

Az Ye Uşak Tut

Mal mıyım lan ben? Kullanılası biri gibi mi duruyorum yazıları okuyan? Yazdıklarımdan, çizdiklerimden, çemkirişlerimden, haykırışlarımdan ne sonuca varıyorsun sayın okuyucu? 

Hakkaten mal mıyım? Hakkaten salak mıyım? Zekanın bir gıdım pırıltısını barındırmıyor muyum bu zayıf bünyemde? 

Hayır en çok koyan ne biliyor musun bana okuyucu: 'kardeşimin beni mal sanması!'

Sen gez, toz, eğlen sevgilinle işin yokken, sonra kabak benim götüme patlasın. Yok öyle pastam dursun, karnım doysun. 

Senin formasyon taksidinin derdi beni mi gerdi? Valla kıskanmıyorum! Ama gel gör ki sen koca bir hafta gez, toz, sıç, eğlen son gün yumurta çıkışa yerleşince ablaaaa yetiş. Hadi lann ordan... Dersim erken başlıyor diyorum, anlamıyorsun canım kardeşim! Bir de maytap geçer gibi geçmişsin karşıma 'Tamam tamammmm zaten ne zaman işim düşse işin çıkıyor!' diyorsun yaa cinayet sebebisin!

Aklın neredeydi bre salak! Anca mı düştü jetonun? 

Pardon ama az ye de uşak tut kendine!

Kardeşlik bu değil!

4 yorum :

8ex-en8 dedi ki...

iyi misin..?

cAt dedi ki...

ıhhh değilim... sinirliyim.

cemo dedi ki...

10'a kadar say derin derin nefes al sakinleş :)

Olur böyle şeyler kardeşler arasında

simon dedi ki...

sıkma canını boşver..