17 Ekim 2010 Pazar

Asosyalleşmekteyim...

Ben bugün Up izledim. Ve o kesmeyince nette takılmaya başladım salak memede bakındım friendfeedde malın biriyle takıştım. Canımın istediği gibi küfrettim. Hoşuma giden şeyleri burada paylaşmak için arakladım. Anlayacağınız bok gibi bir gün son sürat devam etmekte. Ve ben git gide asosyalleşmekteyim....

Bunları bunları buldum bugün...










Daha dolusuyla saçma sapan şey var da blogun ebesine ot tıkamamak adına yüklemiyorum hepsini aynı anda. Yavaş yavaş boklayalım burayı da.
Kalıcı değil gidiciyim artık.
Sonumu hiç hayırlı görmüyorum bu döngüde.
Koşulsuz döngüye girdim. Sonsuz tekrarlardayım.

4 yorum :

yasemen k. dedi ki...

görsellere bayıldımm! ayy up süperr bir animasyon değil mi amaa (:

bevren dedi ki...

Haftasonumun senden çok da farklı geçtiğini söyleyemem :( Tüm gün bitip gittikten sonra dönüp bakıyorum "bugün ne yaptım" diye. Koskocaman bir hiç. Aklıma aslında günümü nasıl da güzel değerlendirebileceğim geliyor ama iş işten çoktan geçmiş oluyor.

Her pazar günü "keşke bugün cumartesi olsa" diyorum. Bugün de aynı şekilde maalesef. Ama şunu anladım ki; böyle ah çekmektense birşeyler yapmak lazım. Kitaplığımda 29 kitap var okunmayı bekleyen ama ben birazdan dışarı çıkacağım ve bir alışveriş merkezindeki yeni keşfettiğim ucuz kitap reyonuna bakacağım. Muhtemelen de birsürü kitap alıp döneceğim. Hiç birşey yapmamaktan iyidir. Çık dışarı, gez, fotoğraf çek,... yapılabilecek dünya kadar güzel şey var ;)

Modafobik dedi ki...

Hehe sonunun hayırlı olması dileğiyle, süper bunlar yahu! :D

Profösör dedi ki...

Amanın dikkat edin kendinize..