2 Ekim 2010 Cumartesi

APS

Bloguma böyle kelimelerle gelmeye devam edenler olduğu sürece bunları buraya yazmayı bırakmayacağım. Amma velakin azcık da farklılık olsa iyi olur demiyor da değilim. Hep aynı kelimelerle uğruyorsunuz buraya.

Resmen sekse sabitlenmişsiniz. Amma velakin yüzlerce kez söyledim bunu burdaaa belden aşağı hiç bir halt yok!!!

Anlamıyorsunuz diye tekrar ediyorum 'BELDEN AŞAĞI YAZI YAZMIYORUM!!!'

Şimdi gelelim anahtar kelimelere:

Çarkına ne demek? Bak burdan işte çarkına.

Hamur sınır kapısı nerede? Bak burdan işte hamur sınır kapısı. 

Paranoyak biriyle yaşamak. Ben kendi kendime zor idare ediyorum paranoyaklığımı yanımda biri daha olsa toplu katliyam yapardık paranoyaklığımızdan.

Senin bokun o! Hayır aynı bokun laciverdi bu!

Teşekkürler Satırlar. Höö anlamadım valla.

Çıtır hatunlar. Bak burdan işte çıtır hatunlar.

Kız kitabı nasıl yırttı? Teorik mi olsun, uygulamalı mı? Bak burdan işte kitap yırtmak.

Sadece düşünen sorgulayan biriyim. Hiç mi sıçmıyorsun, yemiyorsun arkadaşım?

Düşünüyorum yalnızlığımda. Her insan yalnız kaldığında düşünüyor, bir ayrıcalığın yok canım.

İzmir Fuar. Bir ara gidip görmelisin tabi ama şu an kapalı canım.

Saç kestirdim. İyi halt ettin. Ben iki senedir uzatmaya çalışıyorum.

Köpekle seks! Sapıklardan sen koru yarabbim ya! Hangi puşt bu aramayla geldiyse buraya cehenneme de o aramayla aps ile ulaşsın!


3 yorum :

C3Moi dedi ki...

bizde takip ediyoruz da cinsellik için gelmioruz.

bloglarada sardı apaçiler artık bunun farkındayız.

neyse anlaşılmıştır sanırım.

(bkz .. var geldik)

mehtap dedi ki...

harikasınn:))

çizimdefterinin çizeri(drawing book's drawer) dedi ki...

:D hahahah