11 Eylül 2010 Cumartesi

Yaşına Bakmayan Bir Avuç Velet

Bir toplu taşıma aracı macerasıyla daha karşınızdayım. Fakat bu seferki bir otobüs macerası değil… Hadi tahmin edin ne olduğunu.

Ayyhh ben sizin tahmini bekleyemeyeceğim söyleyeceğim ‘Vapurrrrrr’

Başka zaman kimsenin dönüp sümüğünü atmayacağı kaplumbağa tadında ilerleyen vapurlar bayram tatillerinde krolarca oldukça rağbet alıyor. Sebepse yalnız hatunları tavlamak ve bakışmak için o kaplumbağa aracın bulunmaz hint kumaşı olması.

Aptallık bendeki bunu düşünmeden bindim ben. Ne bilem sarkacaklarını, peşime takalacaklarını… Bana kalsa dünyanın en çirkin hatunu benim, kimse dönüp sümüğünü atmaz bana… Ama işin aslı astrı öyle değilmiş. Ya da veletler kendi aralarında iddiaya girdi bu hatun safa benziyo hadi ayartalım dediler… Öyle acayip bişey ama nasıl buluyorlar kendilerinde bu cesareti onu çözebilmiş değilim. Çünkü ben onların bu yaptıklarını yaptıkları yaşta daha oyuncak bebekle oynuyordum, erkek/kız tavlamak için onca metre yol yürümek şöyle dursun anamın dizi dibinde sümüğümle sınanıyordum, akacak mı kokacak mı diye…

Neyse ben şortlu yarı cıbıl, kuzen şortlu yarı cıbıl bindik vapura… Abazanın biri geldi yanaştı yanımıza oturdu, sürtünüyo ibne… Kalk dedim kuzene başka yere geçelim. Vapur zaten hınca hınç dolu… Üç-beş velet oturmuş vapurda en uç noktaya karşıları boş. Neyse oraya gittik oturduk, sıpalar küççük fikrimce bi bok yapmıcekler.

Vapur yanaştı konağa, indik tabi. İnmeyipte ne yapcen adamı denize atarlar o kalabalıkta alimallah…

Baya ilerledik, varyant tarafına doğum hastanesinin oraya doğru saptık, gittiğimiz yolda bizden başka görünen yok, biri bağırıyor arkamızdan. Önce bize değildir diye önemsemedik ama yaklaştıkça yaklaştı ses. Döndüm baktım, vapurda karşımızda oturan dallamalardan. Birşey mi düşürmüsüz acaba diye ben ikirciklene durayım dümbük nasıl söylenir bilmiyorum ama seninle tanışmak istiyorum demez mi… Ohaa geldi bana orda, hatta kal geliyordu da zor toparladım kendimi. Şöyle bir küçümseyici bakış fırlattım.

Veeee şu cevabı verdim ‘Bennnn senin annen olacak yaştayım’.

Yürüdük gittik sonra tabiki de. Dönüp arkamıza bakacak değildik ya :P

11 yorum :

Profösör dedi ki...

Ben olsam kafasında paralardım çantayı..

Shell dedi ki...

oha cevaba bittim ! :)
ne cesaret arkadaş, ya hayır bi de izmirde yapmasınlar şu aptalca hareketleri.. sinirim zıplıyo..

Mavi Balon dedi ki...

yalnız şu "ben senin annen yaşındayım" lafı varya çok işe yeriyor ya...bıyıkları yeni terlemeye durmuşlar üstünde :))

Sishyphos dedi ki...

ben yaş itibariyle uygun olduğumdan şu lafı söylüyorum:
" evladım kendimi sıksam senden büyük çocuk doğururdum "

Psikopat Kedicik dedi ki...

Offf nasıl bir cevaptır o :)
Yaşınızı bilmiyorum ama Usagi'den kaynaklanan bir nedenle o kadar da büyük olamayacağınızı tahmin ediyorum. Herhalde bi 10 sene daha böyle bir cevap veremem ben, ya da cevabı verir eve gider 5-10 gün depresyona girer öyle dönerdim normal hayata :D

cAt dedi ki...

karşımdaki yüzsüzü bozmak için öyle dedim :D çok büyük olduğum söylenemez kendimi sıksam en fazla 7 yaşında falan çocuğum olurdu bu yaşta :D 87 doğumluyum ben :D

Yorma Beni dedi ki...

Demek arkadaslar abazalikta sinir tanimiyorlar.olayin izmirde olmasi
beni biraz sasirtti.Buna cesaret etmelerine sasirmadim.sahsen ben birinden hoslansam,yolda gormem onemli degil hatunda bir isik gorsem konusurum.bir kiz sana bakmiyorsa niye gidiyorsunki pesine?fakat bunu yurtdisinda
yapmak daha kolay.turk kizlarinin
BIRCOGU kendini begenmis,bulunmaz hint kumasi olarak goruyor.Buyuk harfle yazdimki herkes atlamasin.Diger taraftan sansliymissin.piyango senle kuzenine vurmus:-)artik nasil etkilediyseniz arkadaslari:-)

Maya dedi ki...

bu yazının bir kısmı bugün gazete haber türk'te "editoryal" sayfasında çıkmış, ne güzel, tebrik ederim :)

cAt dedi ki...

maya nerde yaaa ben nasıl bilmiyorum anamm nerdee

Maya dedi ki...

gazetede okudum ben, basılı yayında yani, internetten görmedim, ama gazete ht'nin editoryal sayfasının solundaki bloglar sütununda senin bu yazın var :)

cAt dedi ki...

maya sen demesen haberim olmayacaktı koşa koşa gittim aldım gazeteyi =) ve gördümmm teşekkür ederim tekrardan.