23 Eylül 2010 Perşembe

Yanlışınız Mı Var?

Kurda sormuşlar boynun neden kalın?
Kurt cevap vermiş: 'kendi işimi kendim yaparım'

Evet kendi işimi kendim yaparım, kimseye de tenezzül edip bana yardım et demem. Ama  gel gör ki bu yüzden kimseye ne hava atmışlığım vardır ne de niye yardım etmiyorsun diye azarlamışlığım.

Bana bu lafı söyleyen şahsiyet kendisi kalkıp bir bardak suyunu alamaz, iş lafa geldi mi aslan olur kükrer, sayar siker, siler süpürür.

Ahh karşısına geçip diyebilseydim lafla peynir gemisi yürümez diye ammaa serde saygısızlık yok diyemiyorum işte.

Hani içimden geçmiyor değil 'senin boynun kalın değil yüzün eşşek derisiyle kaplı' demek ama diyemiyorum. Bunu desem herhalde bu satırları yazamıyor olurdum şu an. Hatta ve hatta belki de kıçıma pamuğu tıkıyor olurlardı da ruhum duymuyor olurdu.

Ne kadar zor büyüklere yanlışlarının da olabileceğini kabul ettirebilmek... Hatasız kulun olmadığını anlatabilmek ne kadar zor...

Neyse kafambok gibi şişik. Yazamayacağım fazla...

İyice köreldim zaten.

Gidesim var buralardan... Gidesim var bu diyardan...

3 yorum :

kişisel depresyon anları dedi ki...

hehe gecen gunde benim basıma geldi böyle bişey :) ama n'apıyoruz, takmıyoruz tak açıyoruz :)

Şirvan dedi ki...

Aslında içine dert olacağına söyleyivereceksin; ama olmuyor işte. Bir işe yaramaz insanların kendilerini adam sanmalarına sinir oluyor ben de.

C3Moi dedi ki...

Bi de deveyede sormuşlar da o pek iyi bi cevap vermemiş :)