8 Eylül 2010 Çarşamba

Ne Yazacaktım Ben

seni düşünüyorum Sahi ne yazacaktım ben? İçimden geçenleri satırlara dökmek ne kadar da zorlaştı onca aradan sonra… Oysa eskiden ardarda sıralamak ne kadar kolaydı cümleleri… Sanki nehir olup akardı herbir cümle…

 
Şimdi içimde yalnız öfke barınıyor, tek bir ümleye bile yer kalmadı…


İnsanlar değişiklik aradığında saçlarını kestirir derlerdi, ya da depresif zamanlarına denk gelirse… Gittim saçlarımı kestirdim bugün. Erkek fatmaya döndüm yine… Uzasın diye bin bir emek sarfediyordum oysa… Şimdi düşünüyorumda onca çaba boşa… Onca bakım kremi çöpe…

 
Bana yaramıyor özgüven… Biraz tamamladım mı kasayı illa birşeyler eksilmeli ki hayatımdan üzüleyim, asayım suratımı.

 
Tam oldu mu hayatım monotonlaşıyorum, yaratıcılığım köreliyor. Hissedemiyorum etrafımdakileri derinden, yüzeyselleşiyorum, maddesel oluyorum.

 
Ruhum eksiliyor herşeyim tamsa… Aç karnım doysun yeter diyorum, düşünmüyorum ruhumu doyurmayı.
Oysa acı ruhu olgunlaştırır diyerek kendi bedenime yabancılaşıyorum.

 
Bir ben var benden içeri… Ben bile o beni bazen tanıyamıyorum. Silniyor bazen sesi, özlemiyorum hiç içimdeki haykırışı.

 
Bin bir kadın barındırıyorum bedenimde, ruhumun parçaları her biri…
Birine birazcık önem versem diğeri ardına bakmadan terkediyor bedenimdeki ruh kraliçeliğini.

 
Şehvetimden nefret ederken,anaç tarafımı küçümsüyorum. Duygusallığıma yüz çevirirken, nefretimi körüklüyorum. Kıskançlığımı boğuyorum. Kadınsılığımdan tiksinip kaçıyorum.

 
Ben beni parça pinçik yapıyorum. Bir bütün olamıyorum minnacık bedenimde.

Çok mu zor bir bütün olabilmek, düşündüğünü yapabilmek, kendini tanıyabilmek, değer verebilmek… Bu kadar mı zor?

Sahi ne yazacaktım ben?

4 yorum :

Adsız dedi ki...

Sen zaten herşeyinle bir bütünsün bence senin sorunun çok fazla düşünüyor olman.Hayatı akışına bırak olduğu gibi yaşa.Kimseden anlayış bekleme insanlar,ailen anlamaz kurtuluşun sensin herşey senin içinde.Bence sen çok değerlisin benim düşüncem bu seni hiç görmedim ama bunu hissedebiliyorum.

cAt dedi ki...

adsız teşekkürler beni mutlu ettin.

Profösör dedi ki...

Tasavvufta insan tanrının bir parçası olarak görülüyor. "rabbini bilen kendini bilir, kendini bilen rabbini bilir" diye de söz söylenir. Derin mevzular ama düşünmek bir an bile olsa bin yıllık ibadet kadar değerlidir. Mutlu bayramlar dilerim sizlere..

senem dedi ki...

çok güzel olmuş bayıldım tıpkı beni anlatıyor.... nutkum tutuldu