29 Eylül 2010 Çarşamba

Ne Umut Kaldı Ne Bir Rüya

Bu kadar yakınken bedenler, niye çok uzak olur yürekler?

Sarılmak istiyorum sıkıca… Hissetmek istiyorum tenini, dinlemek istiyorum nefes alıp verişini…

Kırılmış zemberiğim bir kere… Göstermiyor doğru saati istediğimde. Dese ya işte istediğin an; bu an… Yaklaşsam yanına, fısıldasam kulağına ‘seviyorum seni’…

O kadar uzaksın ki… Bir kelime eritebilecekken bütün uzaklığı, bakışların donduruyor yüreğimi. Gülümsemem takılı kalıyor boğazıma, sen takılıyorsun boğazıma. Yutkunamıyorum… Gözyaşlarım sen diye çağlıyor, içimdeki çığlığı kesemiyorum.

Sen soluyorum… Baktığım her yer sen… Gördüğüm her yüz senden bir parça barındırıyor…  Öyle bir çıkmazki bu seni bulduğumda, kaybetmekten korkuyorum.

Sessizliğimi dinliyorum bazen. Kapıyorum gözlerimi, sana açıyorum yüreğimi. İçim sen doluyor, ruhum seni soluyor. Rengarenk rüyalarım, gözlerimi kapayınca sanki gerçek oluyor.

Yazamaz oldum seni düşünmekten. İçim dışım senken yaratıcılığım eksiliyor beynimden. Sana ayırıyorum tüm zamanımı…

Tamirim imkansız, kırık zembereğimle boynum bükük… Yaklaşsam yanına, içimden geçenleri söylesem… Bu büyü bozulacak biliyorum… Kendi ellerimle mahvedeceğim kendimi.

Canı yanan bir ben… Dünyadan habersiz sen. Öyle seviyorum ki seni gecem, gündüzüm sen.
Dünyaya küstüm sanıyor çevremdekiler. Bilmiyorlarki dünyam sen, aşım sen…

Diyemiyorum içimdekileri kimseye. Desem ne geçerki elime… Seni uzaktan sevmek yeterken bu çekingen yüreğe, onu da alırlar elimden diye korkarım. Hep!

Gülümsemen donar zihnimde, ölümsüzleşirsin o an beynimde. Zihnime kazırım yüzünü, duruşunu, bakışını…
Bir umudum vardı o da bugün soldu. Hani o çok güzel sarışını gördüm kolunda, şen kahkahalar her saniye aklımda. Bir kurşunki bu kadar acıtmazdı bu canı, güzelliğin ardından gitmeseydin…

O an küçüldün rüyalarımda. Oysaki ben seni yüceltmiştim hayatımda. Uzaktan sevmek seni, aslında bile bile sen olmadığını sevdiğim kişiyi.

Sevdiğim ki benim hayalim, sevdiğim ki rüyalarımda buluştuğum, hayallerim de gülüştüğüm… Kokun kaldı hatıra. Kurduğum hayaller unutulacaklar listesinde.

7 yorum :

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

Çok güzeldi çokk..bayıldım. Ne kadar güzel yazmışsın...

emrah dedi ki...

sen paranoyak degilsin, bu satirlarda paranoyak birini aklindan cikmamis (arama motoru seni buldurdu tagi duzelt),paranoyak olmadina dua et.(nasil bir sey bilemezsin)ama yazilarinin baska bir havasi var (yazilarin guzel) bende yazardim kafiye kaygisi guderek yazi sonra biraktim.

emrah dedi ki...

sen paranoyak degilsin, bu satirlarda paranoyak birini aklindan cikmamis (arama motoru seni buldurdu tagi duzelt),paranoyak olmadina dua et.(nasil bir sey bilemezsin)ama yazilarinin baska bir havasi var (yazilarin guzel) bende yazardim kafiye kaygisi guderek yazi sonra biraktim.

Maya dedi ki...

Üzgün yüz ifadesi yapmak istiyorum fakat o da bu sayfaya yakışmıyor...anla işte

C3Moi dedi ki...

pffffff

Profösör dedi ki...

Dışarıda inceciktensyağmur yağıyor. sanki hüzün boşalıyor göklerden..

Adsız dedi ki...

keşke insanlar hiç kırılmasa..yüreğinize sağlık