5 Eylül 2010 Pazar

Kim Demiş Müziğin Rengi Olmaz Diye

Düşün düşün işin içinden çıkamadığım anlarda tek sığındığım şey şarkılar…

Birkaç melodinin ardında bıraktığım gözyaşlarım, yarına ufakta olsa bir hatırlatma.

Ne yapacağım kimin umrunda… Ya da ne hissettiğim…

Sözlerin ardına gizlenmiş gerçek duygular, yalan konuşmalar…

Dürüstlük ardını dönüp gitmiş…

Nereye baksam kapı duvar.

Söylesenize şarkılar beni benden başka kim anlar?

Zor kelimelere dökmek yaşananları, anlatmak birine içinden geçen tüm haykırışları…

En sevdiğin çıkarları uğruna satmışsa seni güven duygusu çokta önemli bir yer teşkil etmemeli artık hayatında; daha fazla kazık yememek uğruna…

Kimse zevk almaz acı hatıralardan.

Bir yerden kulağa çalınan bir melodi… Hatırlatır bilinç altına gizlenmiş bazı şeyleri.

Ben ki kendimi müzikle anlamlı kıldım. Her ana farklı bir tını uydurdum.

Ve kim demişse müziğin rengi olmaz diye, yalan dostum külliyen yalan!

Kapat gözlerini, dinle hayatın bitmeyen ezgisini…

İçinde bir yerlerde tik taklıyor hayatın ritmi…

7 yorum :

Serengi dedi ki...

herşeyin ki gibi aşkın rengide mavidir siyaha çalar biraz dağılır yayılır hiç kurumaz üstelik

Cw Novianto N dedi ki...

nice blog...please visit in my blog.I need your help...Thanks

vaincavalier dedi ki...

Eheh aslında bu kadar olmasa da bazen böyle düşünmüşlüğüm/hissetmişliğim olmuştu. Zaten biraz sert-sesiz göründüğümü biliyorum. Ama en son böyle hissettikten sonra daha bir sert-sessiz oldum. Böyle hissetmek değilde sonrası bir değişik bir nahoş.

Profösör dedi ki...

Ben ise bu yaştan sonra mızıka çalmayı öğrendim. sümüklü çocuklara bile ezgiler çalıyorum. Yanaklarındaki mutlulukları okuyorum bu sayede..

Adsız dedi ki...

Burada Gerçekten bilgilendirici blog yazısı arkadaşım. Ben sadece yorum ve kaliteli iş tutmak demek istedim. Ben şimdi blogunuza bookmarked oldum ve arkadaşım gelecekte daha fazla okumak için döneceğim! Ayrıca iyi benim mütevazı bence günlüğü iyi gider tema renkleri tercih:)

Adsız dedi ki...

Hey tüm, gerçekten gerçek internet sitesini zevk yapmak! Bu kesinlikle harika bir sayfası. Hepimiz ileri hangi gelecekte yayıncılık olduğu ortaya döneceğiz daha da ilginç bilgileri okuduktan için sabırsızlanıyoruz. Bunu bir sürü öğrendim. senin anlayış için teşekkür ederiz.

Adsız dedi ki...

Seo wants a good search engine optimizer plan. Just certainly one of these strategies could make an enormous distinction in your websites place and firm your web site brings you.