13 Eylül 2010 Pazartesi

Aynı Bokun Laciverdi

Ne düşünürsünüz, ne dersiniz bilemem ama bildiğim bir şey var burada hiç bir zaman referandum hakkında düşüncelerimi yazmadım.

Hatta yazmamayı düşünüyordum ama dayanamıyorum benim de çemkirmek hakkım canım.

Millet resmen kuduz köpek olmuş karşıt görüşlü birini bulduğu an saydırıyor allah saydırıyor, sanki kendi farklı bok! Hepimiz aynı bokun laciverdiyiz. Aynı yaşam koşullarında, aynı olanaklarda yaşıyoruz.

Aynı ülkenin topraklarında karnımızı doyuruyoruz.

Ne evet diyen bağnaz...
Ne hayır diyen kafir!

Birbirimize küfredeceğimize bu gidişe bir dur diyelim. Bölüyorlar bizi. Paramparça ediyorlar ülkemizi!

Ve biz hala baş örtüsüne takılmış durumdayız! Açın artık gözünüzü! Bu rehavet yeter artık!

Ne oldu, ne bitti, yüzde kaç evet çıktı, yüzde kaç hayır çıktı önemli değil artık. Çünkü sonuçlar ortada. Şu saatten sonra yapılabilecek şeyler daha iyiye nasıl gideriz, kırılan kalpleri nasıl tamir edebiliriz, nasıl bu bölünmüşlüğü yok ederiz olmalı.

Kesin zırıltıyı, vırıltıyı da geleceğimize elimizde kalan son umut kırıntılarıyla temiz bakalım. Yeteri kadar kirlendik. Yeteri kadar tökezledik. Artık dimdik duralım.

Ama bir şeyi de paylaşmazsam çatlarım. Ne de olsa İzmirliyim!



Kapak cümlem ise işte burda:

Cahil toplumla"seçim" yapmak,okuma yazma bilmeyen adama hangi kitabı okuyacağını sormak kadar ahmaklıktır!.. (Nietzche)

7 yorum :

SirEvo dedi ki...

Milletin gözü kör. Gerçi körlüğün sebebi belli, şu fotoğraf bile birçok şeyi anlatıyor. Alıntıladığın sözü ben de geçen gün twitter'da görüp paylaşmıştım. Çok sağlam laf söylemiş eleman. :D

Profösör dedi ki...

Ben de İzmirli'yim. Hukuk devleti mi yoksa kanun devletimi asıl bu konuyu gündeme getirmek gerek. Demokrasi kanun devletine dayanırsa, demokrasinin cilvelerini yaşarız. Demokrasi hak kavramında işlerse beklenmeyen sonuçlar değil de, herkesin memnun kalacağı ve ortak paydalarda birleşeceği bir deokrasiyi yaşarız. Hakkımızda hayırlısı olsun.

Adsız dedi ki...

Gün gelir devran döner yalnız bu sefer intikam daha acı olur.Demokrasi hikaye asıl amaç ülkeyi bölmek daha kim bilir neler göreceğiz fakat pes etmek yok her yerde mücadele şart.Blogunu seviyorum içinden gelerek yazıyorsun her zaman böyle ol kendine iyi bak.

Dt dedi ki...

kapak güzel olmuş.

7.oda dedi ki...

bu da dün bendendi:

Cehalet

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

Evetçiler hayırcıları, hayırcılar evetçileri tu kaka yaptı durdu..geçekten nedir bu kadar kavgacılık.. Ne güzel yazmışsın.

estergonyesil dedi ki...

Eğitime %2 pay ayırıp halka dağıtılacaklara %30 olursa kazanırsın mantığı ile çalışıyorlar kitap veren değil ekmek sevilir. Ülke 3 kuruş paraya satılır. Dilenci durumuna düşürülenler hala oldukları duruma şükrediyorsa bağnaz denmeyide küçük görülmeyide hak eder...