21 Eylül 2010 Salı

Ahhhhhhhhhhh Başım!!!

Oy başım, başımmmm… Nasıl bu kadar şiddetli bir acı yaşatabilirsin bana başım…

Halbuki ben o kadar emindim ki o giderken çektiğim acıdan daha fazlasını çekmeyecektim… Ne aptalmışım, aşk acısını çok mühim bir şey sanmışım….

Dökülen gözyaşlarının çetelesini tutmak bile unutturmaz sanırdım senin gidişini. Ama bak zaman unutturdu, hatta üstüne bir bardak soğuk su ikram ettiler de yok ben kola içerim dedim. O kadar yüzsüzleştim sen düşün artık.

Aşk acısı hiç bir şeye benzemez, çeken bilir diye hava atardım… Şimdi ahhh başımmm, migrenin ne kötü, ne berbat, ne felaket bir şey olduğunu uykusuzluğun pençesinde kıvranırken anladım. Ahh başımm…

Günlerdir uykusuzum, doğru dürüst uyku yüzü görmedim. Tam randımanlı devam etmek için de hayata, vücudumdaki tüm enerjiyi harcadım. Ahhhhh başım!

Neredeyse ağlayacak hale geldim. Gözlerim kararıyor… Ayakta duramıyorum, uyuyacağım hissediyorum, yastığa başımı koyuyorum… Ahaaaa orda bitiyor olay tık yok sonrasında.

Belediye otobüslerinde hiç uyuyamam falan diyordum. Hala uyuyamıyorum amma ağzımın suyu ha aktı ha akacak… Arada bir dalıyorum ağzım beş karış açık hem de… O halimi görenler tiksiniyordur benden. Ben görsem kendimi ben de tiksinirdim kendimden.

Ahh büyük konuşmaya başladım galiba yine.

Biri bana uyku ilacı hediye edebilir mi? Ağrı kesici olursa da hayır demem.
Ahhhhhhhhhhh başım!!!

5 yorum :

Tuğçe Bektaş dedi ki...

En iyisi sen sıcak limonlu bir çay içip gevşe ve uyu. Yarına da yep yeni bir başlangıç yaparsın :)

kız sıdıka dedi ki...

geçmiş olsun:(

Şirvan dedi ki...

Geçmiş olsun...

Profösör dedi ki...

Önce ılık bir duş almalısın. sonra limonlu bir adaçayı. sonra bir iki satır bir romntik metin okumalısın. Gözlerin uykuya dalar.

maviboşluk dedi ki...

Baş ağrısının ne felaket bir şey olduğunu bilirim. Senelerdir çekiyorum. Bende migren yok sinüzit var. Tabii ki migren daha kötüdür ama ben de bıktım artık bu baş ağrılarından. Tek çare ilaç alıp yatıyorum.