11 Ağustos 2010 Çarşamba

Tükürüğü Yağmur Sanıp Rahmet Yağıyor Diyenlere Bu Yazı

Düşünüyorum. Sağa dönüyorum düşünüyorum, sola dönüyorum düşünüyorum. Kaşınıyorum, taşınıyorum, akıl sır erdiremiyorum.

Niye sevmediğim ot burnumun dibinde bitiyor? (ki daha önce tamam sevmiş olabilir ama artık istemiyorum) Ben yalnız mutluyum dedikçe niye sağdan soldan sıkıştırıyorlar? Ölüyorum benn, yalnızım ben, bitmişim ben dediğimde nerelerdeydiniz sorarım size?

Dedemin öldüğünü neredeyse öğrenmeyen arkadaşım yok... Siz mi öğrenmediniz? Bir başın sağolsun diyemeyecek kadar ezik beyinli misiniz?

Hadi hangi yüzle geri gelip kapımı çalabiliyorsunuz? Yumuşak suratıma güvenip mi? Yoksa pişkinliği suratınıza çok mu yakıştırıyorsunuz, tükürüğü yağmur sanıp ohhh rahmet yağıyor mu diyorsunuz?

Zaten sıcaklardan boğulmak üzreyim, nefes almakta güçlük çekiyorum bir de düşüncelerin ağırlığı bindi mi sırtıma yürüyecek halim kalmıyor. Sınav vakti geldi çattı üstüne üstlük zaten. Sıkıntılardayım daral geldi, kal geldi, bin bir türlü hal geldi... Ben yine de yemiyor içmiyor düşünüyorum. Kafamı soktum çeşmenin altına, ayaklarımı soktum su dolu kovaya serinlemekteyim, (evde küvet olsa doldurup içine gircemde yok işte şerefsizin malı) ama nafile beynim yine durmuyor takır takır işliyor düşünmekteyim.

Hayatıma kimler girdi, kimler çıktı, kime kal gitme dedim, kimin ardından koca bir oh çektim, kimden kazık yedim kime kazık attım, kiminin duygularını sömürdüm, kiminin çarkına tükürdüm...

Sayıyorum, topluyorum olmuyor, hayat hesap kitap işinden anlamıyor. Kimilerini tanıyamıyorsun ya da tanıdım sanıyorsun hayatına sokuyorsun, sonra kafanı dağlara taşlara vuruyorsun ahhh benn neee yaptım diyee. Pişmanlık ne zaman fayda etmişki öyle bir durumda fayda etsin. Yediğin, içtiğin, gezdiğin, tozduğun sadece yanına kar kalıyor. Beynin kötü anıları bilinç altına gömüyor, iyileri yakın yerlere depoluyor, özlemini çektiğinde hortlayıp gelsinler gözlerinin önüne diye.

Niye yazdı bu kız bunları işte niye yazdığımın kanıtı. Keşke değiştirseymişim kullandığım hattımı ama artık iş işten geçti... Mesajı aynen buraya yazıyorum:


İnsanlar hatalar yapar ve hatalarından ders alırlar. Eğer bana ikinci bir şans verirsen seninle tekrar sevgili olmak istiyorum. Belki bana güvenmiyorsun ama ama emin ol artık ben eski ben değilim. Şu an aklı başında, olgun, sana olan duygularımdan emin olan biriyim. Sen aslında benim tüm hayatım boyunca aradığım insandın ve ben bunu yeni farkettim. Şimdi bana ikinci bir şans vermek senin elinde. Cesaretimi toplamam aylarımı aldı. Artık ne kadar zorlandığımı sen düşün...  Ve şimdi söylüyorum. yoksa şimdi söyleyemezsem bir daha asla söyleyemem...

Cevap vermemeliydim ama tutamamki ben çenemi pardon parmaklarımı dedim 'sen değiştin de ben yerimde mi sayıyorum. Sen hamdın, piştin, oldun da ben tarla bostan yan gel osman yattım mı sanıyorsun? Bu pişkinlik niye kuzum? Kim verdi sana bu gazı da açıldın bana? Yolun açık olsun rahatsız etme beni bir daha...'

Şimdi bu keriz evet anlarda yılışmaya başlarsa hiç şaşırmam valla.

Neyse bak yağmur yağıyor gökten sana haydi rahmet oku gelmişime geçmişime...


Bu arada amma görsel kullanmışım hızımı alamadım galiba :D

6 yorum :

Mavi Balon dedi ki...

canım, vermiyeceksin 2.şansı. bende verdim zamanında x2 üzüldüm hemde daha fazlasıyla....

Caner dedi ki...

Başın sağolsun.
Dede özlemi kötü..


İkinci şans,ikinci aptallıktır.

Krema Tadında dedi ki...

bencede verme ikinci bir şansı haketmiyorlar

Profösör dedi ki...

Evet başın sağolsun. Biraz kendini dinle. Şans hem verilir hem de istenir. Pişmanlık işe yarayabilir.

Maya dedi ki...

kendini dinleme tavsiyesine ben de katılıyorum.

kamikaze dedi ki...

Canım başın sağolsun.Deden rahmet içinde uyusun.mekanı cennet olsun.

en iyi kararı kendin verirsin.her şey hakkında hayırlı olsun canım.seni çoook seviyorum.